2 nappal verseny után

2010.05.11. 10:10

Reggel:

  • egy óra futás

(a végén egy 16 mp-es 100-as sprinttel - ebből látszik hogy sokkal jobb kondiban vagyok mint múlt évben ;)

Este:

  • X* óra Bringa
     

* = még nem tudom, nap közben kitalálom

Szeretek briingázni.

Kiegészítés:

Nos, este megvolt a 2 óra bringa. (19-21:)

Ebből egy óra pofaszeles, zuhogó eső! ;) wow!
 

Imádom az extrém dolgokat, sokkal jobban ment ilyen körülmények között.

Sima bringáspolóban voltam, egy pillanatig sem fáztam, a szél és a szakadó eső ellenére.

Ráadásul elég komoly bringáskondim kezd kialakulni tavalyhoz képest, legszívesebben még mentem volna 2 órát.

Ott vettem észre a javulást, amikor másfél óra bringa után is 35 km/h-val mentem fel enyhe szembeszélben egy könnyű, de hosszú emelkedőn.

Tehát:

Mai nap:

1 óra futás (normál)
2 óra bringa (szakadó eső)

Sum: 3 óra
 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr51991827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.05.11. 21:37:55

Jut eszembe, a múltkor már akartam kérdezni, hogy nálad mit jelent a normál, és mit a tempós futás.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.12. 09:08:10

@laciii79:

Tempós: olyan 12,5 km/h
Normál: 10 km/h

Általában...
süti beállítások módosítása