IRONMAN versenybeszámoló!

2009.08.20. 09:13

Na, végre... A célfotó, és a jól megérdemelt pihenés....

 15:45:13, netto eredmény: 15:40:56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 0-100: 2,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VERSENYBESZÁMOLÓ: 

ÚSZÁS(3800M):

7.30-kor startoltunk a gyékényesi bányatónál. Neoprén, a víz kellemesen meleg. Adok-kapok a rajtnál, úszás közben, és a bójáknál - nem vészesen. Ami vészes volt az az úszószemüveg. Beömlött a víz, először a bal oldalba - onnantól kezdve a fél szememet becsukva úsztam kb 40 percet :) - Kb 20 perc után a masik oldal is tele ment vízzel. Ráádasul telesen bepárásodott - nehéz elképzelni de vagy egyszerre volt mindkettő, vagy éppen felváltva... Az 1. bányató kör végén annyira meghúztam a szemüveget amennyire lehetséges... A 2 db szemem elkezdett kiesni, szabályosan fájt. De legalább nem ment bele a víz. 44-45 perces kör. A második kör végén ugrás a tóból, futás a bringához.

Nem volt zoknim a csomagban. Anyámék úgy dobták be a közönségnek fentartott részről a reggeli használtat :) Inkább ez legyen, mint zokni nélkül a 180 km bringa.

BRINGA (180KM):

Teljesen frissen jöttem ki az úszásból (amennyire lehet) és indult a nagy bringa kör. (=75 km). Az elején elég sűrűn előzgettem az embereket. Kb 30perc utan sorompót kaptunk: ott meg is reggeliztem, ittam. Pár perc volt. Nyomtam a bringát mint süket a csengőt, ittam, ettem folyamatosan. Az első részben 30-35-el mentem vidáman :)... Utólag kiderült, hogy az egész IRONMAN versenyre számolva 122es(!!) átlagpulzs jött ki, ami 1 ütéssel alatta van a leggyengébb aerob1(!) sávomnak. 2010-ben lehet hogy megpróbálom 135-el, szóval lehet itt még potenciál jövőre emberek :) Első kör végén már érezhető volt a terhelés. Utáltam a szinteket.... :) Utána jött a 35 km-es 'kiskör'. A 3,8km úszás és a 110 km bringa után odaszóltam a többieknek: "Soha többet!" :) Ekkor már kellemes strandidő volt... 30 C fok, vagy fölötte? Utána még egy kiskör (ekkor már sum:145km). és még egy (összesen 180). Igen, a kb 5 éves kiscsajoknak én is adtam két gyönyörű kulacsot, és powerbar "csokit" is. Ezt ordították: :) "Ne haragudjon lenne olyan szíves dobni egy új kulacsot?" :)))) Miközben tekertem feléjük...

Vége a bringának. Majdnem nekem is. :)

FUTÁS(42KM):

 Na, már csak egy maraton van, strandidőben. Szuper :)) Gyors zuhany. Az Ironam világában nincs külön férfi/női szekció. Egy nagyon csinos lánnyal zuhanyoztam, kb fél méter távolságban. Motiváló volt 8) Így az első 15km-t végig is rohantam(saját tempómhoz képest), a 6. körben viszont motivációs problémáim lettek (pl nem férek bele az időbe, stb) Az érdekes az hogy semmi féle in, csont, fej, stb fájdalmam nem volt eddig, kivéve a talpamat, a talp oldalsó részét, és természetesen a vádlim és a combom is bedurrant. De semmi más: sem a csipőszalag, se az achilles, stb. A vádli, és comb terhelés a legjobb verzió, az nagyon nyorsan regenerálódik. A 6-7-8. kör elég szenvedős, volt, belegyaloglás. Aztán jött Mózes kisebbik fia, Kolos, és sikerült teljesen lelket önteni belém. Azt hiszem a 9-10-11. körben már szinte megtáltosodtam magamhoz képest (már ahogy erre próbálok visszaemlékezni). A 14. kör végére már bőven szintidőn belül voltam, és  onnan még volt hátra kbegy félmarton fele... az más szinte semmi az aznapi teljes penzumhoz képest! A célegyenesben persze már minden ok :Ö

Talp, vádli, combfájás. Járásproblémák :)

2,5-3 nap alatt teljesen elmúlt. Régebben egy 10 kilis futóversenyből 3 hétig gyúgyultam!

Még egy történet: az utolsó két körben megelőztem egy gyalogló 4-5 fős baráti társaságot -szurkolók...

A vádli méretemen röhögtek nyiltan, kb ilyenen beszólásokkal:

"Nézd már meg a srác lábát! Felül a bringára, rátapos és elhajlik a hajtókar..."

a másik:

"Nem is, elkezdi nyomni, és leszakad a pedál előtte"

8)))))

Na ez volt az idei IRONMAN. 

Ha a maratoni futás fele előtt valaki megkérdezi: azt mondom nem fog sikerülni. Ma reggel kezdtem felfogni mit is csináltam....

Köszi mindenkinek!!!!! ,)

Üdv:

WITCH

'ájronmen' :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr31324866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása