Erősítés + stb.

2012.12.30. 18:02

Egyik dolog: mióta elkezdtem erősíteni, komolyabban fekvőtámaszozni (kb 2 hónapja), és bevezettem magam a fegyencedzés világába (saját testsúlyos edzés)  azóta valami iszonyatos mértékben megnőtt az a fajta erőnléti képességem hogy teljesen szabályos fekvőtámaszokat nyomjak szériában.

"Kérdezzük csak körbe edzőtermünkben az „edzőtermi patkányokat” (Wade egyik kedveskedő fordulata), vajon hányan képesek egylábas guggolásra, kézállásban nyomásra vagy egykezes húzódzkodásra?"

A másik az hogy avállban-karban picit szűk neoprén ruhámat jól kitágítottam valamivel, szóval most pont tökéletes. jó lesz a versenyszezonra.

A harmadik dolog pedig az, hogy mivel egy Look kompatibilis (elég fasza kis) BBB pedált ugye múltkor felraktam az országúti bringámra, és átszereltem a stoplit is Lookra az egyik bringáscipőmön, most lehetővé vált hogy az eddig az országútin lévő SPD pedált (valami 520-es shimanoo) átrakjam a montira, és a másik briongáscipőmre is átszereljem az spd stoplit. Utóbbi ment, előpbbi mindig egy merő szopás, szóval azt holnap magasságában rábízom a bringaboltos ismerősömre, az lekapja-felrakja fél perc alatt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr464988090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása