Felmérés

2013.02.07. 12:34

Lenne egy kérdésem:

Kinek melyik a legerősebb, és leggyengébb száma? (Úszás-Bringa-Futás)

Nekem pl. a legerősebb -> leggyengébb:

Bringa-Úszás-Futás

Ha viszont az időeredményeket nézzük akkor:

Úszás-Bringa-Futás

Nektek?

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr915067385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2013.02.07. 14:43:30

Nekem mindegyik átlagos, de ha meg kell határozni leggyengébbet, akkor a bringa, de csak azért, mert csak az Ironman miatt kezdtem el tekerni, szóval nincs nagy múlt a hátam mögött. Ha meg az egyetlen ironman-em nézem, akkor a leggyengébb a futás...:) pedig nem :D

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2013.02.07. 15:19:17

@snatch_:

Igen, van ez így. Pl. én sem tartam magam túl jó úszónak, ugyanakkor egyértelműen ez a legjobb számom a többiekhez képest.

Ugyanakkor vannak tipikus IM alcsoportok is ahogy látom.

Először is ott van a futó, aki csak az IM miatt tanult meg úszni, és bringázni nem is próbált előtte komolyabban. Na ilyenkor a bringa élethalálharc, mert úszáson kifárasztja magát, aztán jön a bringa.

Akkor van az aki bringázik, fut is, de mondjuk az alföldön lakik, és az úszás az élethalálharc +nem is szokott uszodába járni mert nincs a közelben. Nála az IM már fél siker ha kijön a vízből, 80%-ban mellben nyomják.

Van a bringás, aki a futás kezdetéig rettentően élvezi az egészet, legszívesebben inkább nyomna még 120-at a futás helyett :)

Aztán van mindezek keveréke, de lehet hogy kihagytam pár típust.

Ja igen, akkor van az aki egész jó bringás, futó, úszó, csak nem tervezi meg a kajálását normálisan, és a már a bringán is kezdi megenni a gépszíj (vagy meg is eszi), de a futás felénél már egész biztosan teljesen kész van, totál el is éhezik - ebből a csoportból egyébként elég sokan fel is adják, ahogy nézem.
süti beállítások módosítása