Mi lesz most?

2011.10.05. 18:14

"Az boszorkán' idestova három vasemberbűl való áldozatos versengése után az való idejében rágyütt ahhoz, hogy osztán mög is köllene  mán ökelminek az tanúni lábát szedni rendösen.

Nahiszen is... jól mögforgatta aztat a fejiben mégegyször, osztán azúton is határozott mán hogyan is lészen* is az a dolog mostan."

 

 

* WITCH innentől kezdve kicsit hanyagolja a bringát és különösképpen az úszást, és erősen kezd koncentrálni az futásra.

Nincs kizárva hogy esetleg felül a montira, de csak akkor, ha a futás aznapi etapját kipipálta. 

WITCH néha keményfejű gyerek, lassan tanul, de akkor nagyon. 8D

Szóval így lesz.

A futásra való 'ráfekvésem' 2011-ben ugye nem jött össze egy bordasérülés miatt... Az ausztriai 70.3-as Ironman-en ordítottam is az úszásból kikapaszkodva.

Remélhetőleg most összejön.

Ennek örömére futottam 1,5 órát az erdőben.

Halványan az dereng most nekem hogy a cél a 2012-es Budapest Maraton lehetne.

Ez az év a futásé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr333280641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.10.05. 18:45:19

Fuss Witch, fuss!!! :-)
Én is azt teszem, én egyelőre márciusra készülök, a MaratonFüred-re. :-)
süti beállítások módosítása