Befutás után (első olvasók kedvéért: 226 km emberi erő segítségével megtéve) ülök a padon, kettőt harapok a kenyérlángosba, leteszem magam elé, oldalra nézek pár másodpercre, majd vissza.

Felnézek. Egy srác áll velem szemben, és egy kenyérlángost eszik...

Előttem viszont nulla darab kenyérlángos.

- Figyelj csak, egész véletlenül nem az enyémet eszed?

- A, nem-nem. Tíz perce raktam le ide.

- Szerintem viszont tuti az enyémet eszed.

- Ja bocs.

Végre lerakta. Ezek után körbetéptem a harapásait és ettem tovább.

8D Teljesen valószerűtlen volt hogy elmenjek egy másikért. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr793132238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.08. 08:39:31

Az éremnek két oldala van.
Valószínűtlen volt, hogy elmenj egy másikért, rendben van. Viszont, azért mégsem voltál annyira kész, hogy ne tépd körbe a harapásait... :D
Mindig, minden viszonyítás kérdése. :-)

ernestina 2011.08.30. 13:43:39

Köszi :-)
Én színházjáró emberként hallok egy-egy olyan megjegyzést, értékelést, stb. akár előadás előtt, után, vagy a szünetben, ami feljegyzésre méltó lenne, de még nem valósítottam meg. A sportban is van jó pár ilyen. Kedvenc "lelőhelyem" futóversenyek rajtánál van. Nagyon szórakoztató tud lenni. Még, még ilyen sztorikat, eseteket kérek!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.08.31. 11:44:46

@ernestina:

Másik...

Beszélgetés kombináttal:

Kezdem:

- Elég kemény volt az úszás. Az eddigi leggyorsabb körömet mentem, és a kör vége felé azt hittem hogy behányok. Nagyon durva volt. Végül szerencsére nem sikerült.

Kombinát:

- Nekem sikerült.

8D
süti beállítások módosítása