(Előzetes)

Először is, egyértelműen ez volt az eddigi legjobban sikerült versenyem.

Egyébként a verseny előtt/közben/után folyamatosan olyanokkal futottam össze, akikkel vagy ismerjük egymást, vagy ő ismer engem -

végül is mindegy :) 

Tervezek egy hosszabb beszámolót is, de egyelőre legyen elég az hogy nagyon jó volt. Az olimpiai triatlon távot a VB-n sikerült 2:45 alatt megcsinálnom, ami a 2010-es triatlon VB 110. korosztályos helyére volt elég - nem kell ecsetelni milyen arcok járnak egy ilyen rendezvényre külföldről ;) 

Hogy milyen szerencsésen is jött össze a futás része, ahhoz jó adalék az, hogy az olimpiai távon belüli 10 kilis futáson 10 percet javítottam az idei Vivicitta 10 kilis futóversenyemhez képest! 

Ez bőven a terv alatt volt időben, de az egész is...

Nagyon jó volt, és vigyorgó fejjel jöttem el a versenyről!

Most jut eszembe, eddig nem jártam túl sokat jártam olimpiai távra (inkább hosszabbakra), de mostantól fogok. 

Lehet hogy lehetett volna kevesebbet depózni (az egyébként extrém hosszú depófutással megtűzdelt részeken), és lehetett volna sokkal durvábban nyomni a bringát, és a futást is (mint ahogy mindenkinek), de az tény, hogy ez az élmény irtózatos lökést adott nekem ez az olimpiai táv irányába.

Jövőre sokkal inkább rámegyek az ilyen típusú versenyekre.

Ez a verseny folyamatos, tömény élvezete volt a triatlonnak, de mivel 2,5 - 3 óra alatt lemegy az egész - egész pörgős.

Szóval annak, aki csak Ironman távra jár (szerintem vannak ilyenek szép számmal) hatványozottan ajánlom - szerintem nem véletlenül ez a standard triatlon táv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr992291520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.09.12. 22:35:45

Gratulálok!
Várjuk a hosszabb írást;) !
süti beállítások módosítása