Készülgetés

2010.09.08. 11:21

Myke felvetette a kérdést múltkor hogy mit készülök, és akkor jutott eszembe hogy "ja, érdemes lenne erről is írni", de addig inkább a VB-s bejegyzést akartam hogy fent legyen.

Nos mostanában futok, és rájöttem hogy az összes (x db) cipőm közül egy fehér Nike az amiben a leggyorsabb vagyok (úgy hogy hosszú távon is kényelmes) - ezért aztán ki lett nevezve ez is futócipőnek. Mert hogy eddig ebben jártam. :) Nem árt ha abban futsz amiben jársz, adott esetben tényleg sokat jelent az hogy nagyon meg tudod szokni. (kivéve a szandál)

Tegnap is megfutottam az olimpiai VB táv futótávját (10 kili) olyan 5,5-6 percesekben.

De a végét (utolsó 1-2 kili) megnyomtam 4,5 percesre.

Azért ilyen távokat tényleg sokkal kellemesebb futni mint maratont, az biztos.

Másrészt az olimpia táv (1,5-40-10) szinte sprint távnak tűnik egy 1/2-távhoz(1,9-90-21) vagy egy IM-hez (3,8-180-42) képest.

Szerintem jó lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr982279925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása