Pihi

2010.08.25. 11:41

  • Az IM után már kellett már egy kis pihi (meg is volt)
  • Lassan elkezdek készülni a VB-re egy pár gyorsító edzéssel, úgy hogy ennnek keretében lesznek rövidebb távú 35-38 km/h-s bringázások és kb. 3-4 perc/kilis sziget futó félkörök meg egyéb nyalánkságok is.

Múltkor rájöttem mire jó a tavalyi triatlon licensz kártyám.

Ha az ember kizárja magát a lakásból remekül ki lehet vele nyitnia zárat. Igaz egy kis részét beletörtem, de most már kb 2 mp alatt nyitom vele bármikor :)

Mi történt még?

Beszélgettem Balczó Andrással (öttusa legenda) és nagyon érdekes dolgokat mesélt, valószínűleg erről még írok.

Feleszerelés:

  • Vettem egy 44-es SPD/SPD-L/LOOK kompatibilis cipőt, tök olcsón (az eredeti ár kevesebb mint harmadáért) 330 gram alatt van, és rendkívül kényelmes.
  • Megjött a Blueseventy neoprénem (erről szintén külön is írok majd)

Úgy hogy a felszereléssel nem lehet már különösebb baj a VB-n.

Mi is volt még?

Ja igen, tesóm az esküvőjét pont a 2011-es IRONMAN OB idejére tervezte be, és hajthatatlan. Ebből nagyon úgy nézem az következik, hogy jövőre a leghosszabb táv a (remélem ismét megrendezendő) orfűi középtáv lesz. Szeretnék rövidebb távokra is menni, pl. csapatverseny, a balatonfüredi triatlon verseny, bringaverseny (pl. Tisza-tó) stb.

Ja, nem is, nem az orfűi lesz a legrövidebb. :) Mivel a Balaton Bajnokai-n is szeretnék indulni 2011-ben talán az lesz idén a pót IM.

Sőt, lehet hogy rádobok még 40 kilit bringán és 21-et futáson, és akkor lesz egy db IM azért jövőre is. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr412246467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaszit 2010.08.26. 16:34:59

Akkor marad a Dupla! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.08.26. 19:07:54

@szaszit:

Tényleg! (tettetett meglepetés...) Hogy is felejthettem el? 8'DDD

drsunyilo 2010.08.27. 16:19:05

Honnan tudod hogy mikor lesz a jövő évi hosszútávú OB? Mikor lesz?

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.08.27. 23:59:46

@myke6969: Szerintem meg tudná csinálni. A duplához jó emésztés kell, monotóniatűrés és hogy bírja a fájdalmat. Mindhárom megy neki! :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.08.28. 10:48:00

@Ivan Grasso:
"Ha valaki azt akarja, hogy csak azért is megcsináljak valamit, akkor mondja azt, hogy nem vagyok képes rá."

Szerintem se tudná :-)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.08.28. 16:44:34

Ha eléggé felidegesítjük:), lehet rászánja az időt és akkor szerintem is végig tudna menni.
A szintidőhöz elég 20km/h-val tekerni és 10 perces kilométerekkel végigsétálni.
Így egy másfél napos baromi nehéz teljesítménytúra lenne.
Fej/térd/has és heti 8-10 óra edzés.
Ez nem emberfeletti dolog.

Idei és tavalyi finisherek edzésnaplóit meg lehet találni, vannak páran, akik meglepően keveset mentek és mégis beértek.
30 óra alatti időhöz azt mondják hogy már kell a heti >100km futás az alapozáskor.

monerd2 2010.09.06. 02:55:21

fuu, dupla? jaj ne, az nagyon durva. :D sztem minden durva ami 16-18 óránál tovább tart. kialvatlanul tökfáradtan sportolni, brr :P

amúgy, jó emésztés, monotóniatűrés ezek megvannak. a fájdalomtűrés is, HA fejben ott vagyok. de ehhez egyszerűen nem lennék hajlandó ott lenni fejben :P
süti beállítások módosítása