Politikailag korrekt.

Versenybeszámoló:

Este fekvés kb 11-kor. Reggel kelés 3/4 6-kor. Nagy adag tészta + kalcium + magnézium + c (ananászlében) Depozás, majd neoprén. Úsztam 46 percet, ahol még nem de később megelőzött kb másfél órával valaki, aki amúgy több gyerekes példás apuka, és jó munkásember is, úgy hogy le sem írom hogy úszásban előbb jöttem ki, nehogy bepereljenek. Még a gondolatért is elnézést.  Hosszú depozás, 1:05 körüli körök bringán, az utolsó picit hosszabb. Futás-gyaloglás-futás kombo. ötvenx perces körök. Bringán ettem 3 gélt + izo + víz. Befutás: 7:14

Kurva gyenge voltam a többi triatlonoshoz képest (ebbe nem számít bele az a 13 amit megelőztem, és ha jól tudom az a 32 aki fejreállt, ja és akik tolták a bringát felfelé sorban)

No és azok sincsenek benne akik beneveztek, de nem mertek elindulni, azok meg végképp nincsenek akik sör mellett nézik a foci VB-t.

Elnézést hogy befutottam, elnézést hogy megszülettem! 8D

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr502082919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása