Sok minden fent van a www.ironman.hu-n, a tudomány rovatban de ezt érdemes megnézni, főleg olyanoknak, akik nem akarnak vagy nem tudnak heti kb 8 óránál többet edzeni. Persze minden elismerésen myke-é és a többieké, aki ennyire sok edzést képesek munka mellett is belezsúfolni a napjukba. A profikról nem is beszélve, Gyula, Joe, stb... De visszatérve a prezire:

Szóval itt van ez a prezi, ami egy nagyon tapasztalt IM (1992 óta csinálja) gondolatait tartalmazza, a jó értelemben vett amatőr felkészülésről:

(szerintem nagyon hasznos!)

Video

PDF

Rendkívül fontos a munka melletti Ironman-hoz, nagyon, nagyon hasznos dokumentum.

A video is fontos

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr751895978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.04.05. 14:30:56

Köszi! Ez tényleg nagyon hasznos. Én ugyan egyelőre maratonra készülök, de nekem is sokat adott. Jó néhány dologban megerősített, hogy jó úton vagyok, másrészt egy csomó új ötletet is adott, gondolkodásra késztetett, meg egyáltalán egy jó, alapvetéseket összefoglaló prezi.
Ha meg egyszer ironman felkészülésre adom a fejem, vagy bárki, akkor gondolom ezzel lehet kezdeni.

oregbaka 2010.04.05. 20:28:49

Igazi kincsek ezek az előadások. Különösen azok lehetnek halasak, akiknek szinte örökösen vannak kérdéseik. Ilyen vagyok én is.
Magam több hónappal ezelőtt kinyomtattam és többször elolvastam ezeket az "eszenciákat".
Időnként hasznosnak tartom újra és újra átnézni az oldalakat. Pont ezt tettem néhány nappal ezelőtt. Két észrevételem van:
Nagyon sok egyéb anyag élolvasása után szinte aranyszabályként lehet kijelenteni a heti egy pihenőnap szükségességet. Mit láthatunk a 4. dián? Egy tipikus hetet pihenőnap nelkul!!!!
Hat bizony én néha mar nagyon varom a hétfői pihenőnapokat. A megoldás csak az lehet, hogy ez az előadás nem ilyen "anyámasszonyöregbaká"-nak szol mint én.

A második nyafogásom a résztávos futóedzés időlimitei. Azért ezek a 3 10-es ezrek és 6 30-as kétezrek négyszer, hatszor es kitudja meg hanyszor azert nem piskotak.
Probaltatok mar?
A válasz itt is az első kérdésemre adott sajat megfejtesem lehet?
Lassu es puhany vagyok! :-) Több edzésre van szükségem!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.04.05. 21:02:52

Ezek tényleg nagyon hasznos prezentációk, IM-re készülőknek kötelező mindet végignézni!
Mondjuk ami a "tipikus edzéshét" című diát illeti, hát...
Kezdőknek azt tanácsolnám, hogy NE így nézzen ki egy tipikus edzéshét! Rengeteg edzésprogram található a neten, ennyire sehol nem felülreprezentált a futás, pihenőnap pedig nincs?!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.06. 20:20:23

Szerintem is hasznos a videó ( a többivel együtt), én korábban is láttam már, de mindíg hallok benne valami újat.

oregbaka 2010.04.07. 20:23:34

@WITCH: Mea culpa, mea culpa es mea culpa!

Mar tegnap tudtam, de csak a mai 90 kilis bringázás közben döntöttem el, hogy illedelmesen megkövetem a szerzot és mindenkit aki a videó fontosságát hangsúlyozta. Megnéztem a videót újra se újra. Valóban ott van a pihinap hétfőn. Csak éppen az egy 40perces laza kocogás. Teljesen jogos, hiszen egy laza, könnyed kocogás sokszor jobban pihentet és regenerál, mint a teljes semmittevés.
Ami a második kritikámat illeti, szinten azt kell mondanom, nem volt igazam. Aki 2 ora 30-as marathont fut, annak igazan nem lehet gond a résztávos futóedzések adoot intervallumu teljesitese.
Tehát jogtalanul és feleslegesen okoskodtam.
Az anyag viszont tényleg nagyon jó és koncepcionálisan is rendben van.
süti beállítások módosítása