Nos, ez is megvolt - mármint az első szabad edzés.

Lenyomtam az idei első, idénykezdő, majdnem 3 órás bringaedzést 138-as átlagpulzussal.

Nagyon erősen gondolkozom azon hogy visszarakom a régi nyeregcsövet (az egyeneset), mert kicsit sok ez a kb 78 fokos mostani.

Igaz, hogy kb egy óráig nagyon jó, mert vádliból kell taposni és sokkal könnyebb a futásra váltás, de egy óra után már utána elég embert próbáló.

Szerintem a hagyományos üléspozícióval (ami hátrébb van) hosszú távon sokkal több erőt lehet leadni. Pl a comb izom miatt.

Gond ezzel kapcsolatban:

(ha visszarakom a hagyományos nyeregcsövet):

Még ha előre is tolom a nyerget maxig sem biztos hogy kényelmesen elérem a könyöklőt.

Megoldás:

Ok, de kissebb távolság kellene a nyereg és a könyöklő között.

1. verzió / Ezt legjobb lenne a (mostani) 57-es méret helyett egy 54-es vázzal megoldani.

(Ha 57-es országúti binga a méreted, triatlonos könyöklős verzióban jó ha 54-est veszel)

Ez a változat most nem valószínű , mert _csak ezért_ nem veszek egy 54-es bringát.

2. verzió / Rövidebb "kormánymittudomén" használata (ami összeköti a kormányt a kormánycsővel)

Ez már jobban hangzik.

Ez a mai beírás nem a teljesen, full kezdőknek szól, de gondolom azért a haladók értik a problémát...

(Tulajdonképpen a mostani könyöklő-nyereg távolságot akarom megtartani, de úgy, hogy az egész hátrébb kerül a bringához képest, hogy sokk inkább combból kelljen nyomni mint vádliból)

Kis is fogom próbálni pár verzióban, hogy mit szól a testem az új beállításokhoz.

Majd jelentkezem. (Szerintem a hagyományos nyeregcső előre tolva, + a rövidebb "kormányakármi" (hogy hívják ezt strucni? nem...) működni fog!

----
Kiegészítés...

JA, a 3. verzió: marad a mostani nyeregcső (a megtört) de csak pont annyival viszem hátra amennyivel az új "kormányizé :)" miatt a könyöklő közelebb kerül majd a nyereghez.

(ez talán még jobb, mert így a nyereg szélesebb intervallumban lesz állítható)

+ még valami:

Aki Vécsésen a Mátyás Király úton a sarkon (a Penny Market-el szemben) parkolt egy autóval, rajta 2 TREK triatlonos brigával, azt üdvözlöm! :)

Kiegészítés 2:

Rövid kormányszár/stucni!!! - ez a neve :)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr871875826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.03.28. 21:46:26

A mostani nyeregcsövön nem tudod hátrébb húzni a nyerget? Vagy akkor nem éred el a kormányt?
Tavaly hogyan használtad?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.29. 00:05:46

@Vasapu:

Eltaláltad.

Most a könyöklő és a nyereg közötti távolság optimális.

DE az egészet, úgy ahogy van valószínűleg hátrébb kell tolni hogy a hajtókar előrébb kerüljön.

Tavaly, kezdetben sima nyeregcső volt teljesen előretolva.

Végül is, lehet hogy az is elég lenne - majd megpróbálom melyik verzió milyen...

Az IM-en meg pedig már a ferde nyeregcsővel mentem.
süti beállítások módosítása