Első brigaedzés a szabadban + bringa beállítás
2010.03.28. 20:58
Nos, ez is megvolt - mármint az első szabad edzés.
Lenyomtam az idei első, idénykezdő, majdnem 3 órás bringaedzést 138-as átlagpulzussal.
Nagyon erősen gondolkozom azon hogy visszarakom a régi nyeregcsövet (az egyeneset), mert kicsit sok ez a kb 78 fokos mostani.
Igaz, hogy kb egy óráig nagyon jó, mert vádliból kell taposni és sokkal könnyebb a futásra váltás, de egy óra után már utána elég embert próbáló.
Szerintem a hagyományos üléspozícióval (ami hátrébb van) hosszú távon sokkal több erőt lehet leadni. Pl a comb izom miatt.
Gond ezzel kapcsolatban:
(ha visszarakom a hagyományos nyeregcsövet):
Még ha előre is tolom a nyerget maxig sem biztos hogy kényelmesen elérem a könyöklőt.
Megoldás:
Ok, de kissebb távolság kellene a nyereg és a könyöklő között.
1. verzió / Ezt legjobb lenne a (mostani) 57-es méret helyett egy 54-es vázzal megoldani.
(Ha 57-es országúti binga a méreted, triatlonos könyöklős verzióban jó ha 54-est veszel)
Ez a változat most nem valószínű , mert _csak ezért_ nem veszek egy 54-es bringát.
2. verzió / Rövidebb "kormánymittudomén" használata (ami összeköti a kormányt a kormánycsővel)
Ez már jobban hangzik.
Ez a mai beírás nem a teljesen, full kezdőknek szól, de gondolom azért a haladók értik a problémát...
(Tulajdonképpen a mostani könyöklő-nyereg távolságot akarom megtartani, de úgy, hogy az egész hátrébb kerül a bringához képest, hogy sokk inkább combból kelljen nyomni mint vádliból)
Kis is fogom próbálni pár verzióban, hogy mit szól a testem az új beállításokhoz.
Majd jelentkezem. (Szerintem a hagyományos nyeregcső előre tolva, + a rövidebb "kormányakármi" (hogy hívják ezt strucni? nem...) működni fog!
----
Kiegészítés...
JA, a 3. verzió: marad a mostani nyeregcső (a megtört) de csak pont annyival viszem hátra amennyivel az új "kormányizé :)" miatt a könyöklő közelebb kerül majd a nyereghez.
(ez talán még jobb, mert így a nyereg szélesebb intervallumban lesz állítható)
+ még valami:
Aki Vécsésen a Mátyás Király úton a sarkon (a Penny Market-el szemben) parkolt egy autóval, rajta 2 TREK triatlonos brigával, azt üdvözlöm! :)
Kiegészítés 2:
Rövid kormányszár/stucni!!! - ez a neve :)
Szerző: WITCH
2 komment
Címkék: edzés verseny úszás kerékpár futás triatlon ironman maraton edzésterv felkészülés nagyatád extrememan úszástechnika triathlon ringa
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.03.28. 21:46:26
Tavaly hogyan használtad?
WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.29. 00:05:46
Eltaláltad.
Most a könyöklő és a nyereg közötti távolság optimális.
DE az egészet, úgy ahogy van valószínűleg hátrébb kell tolni hogy a hajtókar előrébb kerüljön.
Tavaly, kezdetben sima nyeregcső volt teljesen előretolva.
Végül is, lehet hogy az is elég lenne - majd megpróbálom melyik verzió milyen...
Az IM-en meg pedig már a ferde nyeregcsővel mentem.
Utolsó kommentek