Holnaptól új időszámítás

2010.03.25. 23:00

Teljesen fegyógyultam. Innentől vége bármi lustulásnak.

Új szabály:
Amit előző nap este felírok magamnak egy táblára, azt megcsinálom - ha döglött tehenek esnek az égből akkor is!!!

Vége az elpazarlott óráknak, napoknak, éveknek, a nem kihasznált lehetőségeknek, stb ;)

Úgy hogy nem jövő héten indul az új rendszer hanem: MOST!
(sőt, nem csak hogy indul, hanem már el is indult...)

(Ennek megfelelően csomó nem IM-es dolog is nagyobb fordulatszámon fog menni, pl. befejezem a könyvet amit írok(nem triatlonos, teljesen más), véglegesítem a két legújabb szakdogámat, és a rock-bandámmat is gatyába rázom.)

DE LEGFŐKÉPPEN...

Amilyen edzést este beírok, az ha törik, ha szakad, ...ha esik, ha fúj, akkor is megcsinálom!

A holnapi penzum egy 4 kilis (1,5 órás) úszás meló előtt, és egy 1,5 órás futás meló után.

És innentől nincs olyan hogy:

- Túl korán van
- Hideg a víz
- Nem akarom
- Elalszom
- Álmos vagyok
- Nincs kedvem
- és egyéb válogatott baromságok!

Kénytelen vagyok vasököllel betartatni a terveket.

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr491869208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.03.26. 11:31:59

Lehet, hogy elkerülte a figyelmem, de nekem nem tűnsz egy folyton kifogásokat kereső embernek. Nem olyan régóta figyelem itt a dolgaidat (nagyjából azóta, hogy tanácsot adtál a sérülésemmel kapcsolatban, és felhívtad a figyelmem egy másik, kímélőbb futóstílusra - azóta a sérülés elmúlt és lassan testileg, lelkileg és szellemileg is adaptálódtam az új stílushoz, és élvezem :D). Ha jól tudom neked is volt némi sérülésed, lehet, hogy akkor amiatt lazítottál kicsit, de az meg kellett. A lényeg, nem értem, hogy miért volt szükség ilyen radikális kijelentésekre. De nyilván te ismered magad, úgyhogy bizonyára kellettek. Sok sikert, hajrá, maradj ilyen eltökélt!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.26. 14:57:13

@laciii79:

Az csak egy látszat, hogy produktív vagyok.(úgy értem, tényleg rengeteg dologgal foglalkozom, de az intenzitást nyugodtan lehetne növelni kb. 3x-osára)

Magyarul, lehet hogy a nullához képest nagyságrendileg több dologgal foglalkozom, és valósítok meg,de ez még mindig nagyon-nagyon messze van az ideális megvalósítástól! (közelében nincs)

Most megpróbálom optimalizálni és felpörgetni a dolgokat.
süti beállítások módosítása