Motiváció

2009.11.08. 14:01

  • A futóblogba írtam pár kommentet, ezt berakom ide is ;)
Ismerős a dolog.

Kb 4 hete voltam a maratonon , előtte aug-ban az ironman, de megmondom őszintén kb a bp maraton óta nem igazán mozogtam semmit! (huh ezt kimondtam!):)

Egyszerűen amikor csak rágondolok arra, hogy "akkor most elmegyek futni, vagy elkezdek görgőzni", kb 1 mp után blokkolja az agyam az ilyen ötleteket.

Az egyik ismerősöm szerint ez normális, és majd szépen megjön a kedvem.

Nekem úgy tűnik most, hogy ez ebben ez évben ez nem fog összejönni :))) ahogy most állunk.

Bár ki tudja...

Egyébként pedig azoknak akik még most készülnek az idei triatlon VB-re (nincsennek túl sokan! 8) természetesen sok sikert, ezerszeres motivációt, és valamivel több edzést kívánok! ;)

Csináljanak úgy, mintha nem is mondtam volna semmit!!! :))))

@mîkæl:

"- kihagyás (fúúúúj!)
- új trash metal válogatás (fúúúúj!)
- új kütyü, kiegészítő
- fordított kör
- új terep
- új nő"

Ha mondjuk évmilliók óta vagy házas, vagy van egy "régi nő"-d, az "új nő" megoldás nem annyira valószínű, vagy könnyű.

Arról nem is beszélve hogy ha az egyik nap azzal küldöd el, hogy

-"Motivációvesztés miatt szeretnék váltani"

...lehet hogy széttöri a fejeden az összes tányért.

A fordított kör édeskevés, az új terep? - szerintem nekem ez még mindig gyenge.

A kihagyást könnyű betartani, annyi az egész hogy nem mész le :)) Ártani nem használ...

Az új kütyü viszont ebben a fogyasztói társadalmunkban nem is olyan rossz tipp.

Az új zene sem!

Sőt, én most konkrétan egy új mp3 lejátszón gondolkozom.

Meggyőződésem hogy az mp3 playerek nélkül nem lenne ekkora a futás népszerűsége. A hosszútávfutással foglalkozó amatőrök tábora pedig lehet hogy egyenesen harmadolódna nélkülük...

Nyilvánvalóan a motivációvesztést egy min 110-es, 'd' kosárméretű maratonfutó lány tudná oldani legjobban, aki a szomszéd házba költözne egyedül, de sajnos ez egyelőre nincs kilátásban.♠

Esetleg ha előreállítanák az órát egy fél nappal.... az segítene. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr91509044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása