Triatlonos rémálmok :)

2009.04.29. 11:42

Kicsit unalmasnak találom az edzéseim leírását, ezért ezen változtatni fogok...

(tegnap is futottam, és tegnap előtt is... de ez most annyira nem lényeges)

A lényeg az hogy - úgy érzem - kezdek már triatlonos lenni! (tudatban is)

Ugyanis megjelent az első triatlonos "rémálmom" és most már a második is.
Ez biztos jele annak hogy kezdek  fejben is triatlonos lenni... +:)

Elmesélem:

(Még egyszer elmondom hogy ez egy ÁLOM - ill. kettő:)

Valami verseny volt de elfelejtettem felvenni úszógatyát, szóval elég problémás volt az egész logisztika... Ráadásul a többek már elhúztak bringával és én még a gatyámat kerestem... nem volt egyszerű. Mire elindultam már nem is tudtam hová mentek a többiek... na kb ilyesmi.

2. álom:

Bringa, de a pálya valami hihetetlenül bonyolult akadálypálya volt! És egy masik lánnyal mentem együtt (ő is bringázott) és egy idő után leált és felírt valami 24,5 -es részidőt...Utána kiderült hogy ez nem is a verseny mert az már ez előtt lement...

Másrészt elkezdtem töltögetni a vizet a kulacsba és bekeverni a porral, de azon variáltam hogy milyen arányban keverjem. Nem volt egyszerű... :))

Szép kis álmok. Remélem egyik se fog előfordulni... 8)))

Valakinek van még valami érdekes triatlonos rémálma? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr191093274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.04.29. 21:02:09

Egy kis álomfejtés (teljesen egyértelmű!) :
1. Elfelejtetted felvenni az úszógatyádat => a tudatalattid azt akarja közölni, hogy az úszás helyett a másik két számot kell nyomnod.
2. A csaj leállt és felírta, hogy "24,5" => a tudatalattid azt akarja közölni, hogy ennyi lesz a bringás átlagsebességed Nagyatádon ha most nem húzol bele!
:)))

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.04.29. 22:47:50

Köszi... Ezt ingyen kaptam? :)

Az én álomfejtésem:

A logisztikán is kell javítani:

- Mindig ott, és akkor legyek amikor kell
- Minden cuccom meglegyen
- Át kell gondolni fejben az egészet
- Ne essek szét
- Ne variáljam túl

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.04.30. 11:17:33

:DDD jók a kommenteitek!

Azért, ha nem fárszató, írd le majd az edzéseid, mert engem érdekelnek! Mindig lehet új ötletekhez jutni (helyszínek, trükkök, elkövetett hibák) mások módszereiből is. Illetve, ha leírod őket itt van két INGYENES tanácsadód is... tanácsokat meghallgatni/elolvasni is mindig hasznos, aztán az ember maga eldönti, hogy megfogadja-e őket vagy sem. :) Jó zúzást!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.04.30. 14:07:40

Most viccen kívül engem is érdekelnek a részletes edzések. Egyelőre lájtosan készülgetek az Ironmanre (most heti 5 óra edzés, aztán majd talán 1-2 év múlva a verseny), viszont nagyon értékes egy ilyen blog arról, hogy egy amatőr spotoló hogyan készül, fejlődik, egyáltalán mik a tapasztalatok!
Végülis ezért vagyunk itt! :)
süti beállítások módosítása