10km-es úszóverseny

2009.03.01. 09:59

Valakinek lenne kedve elindulni a 10 km-es úszóversenyen?

(2009. ápr. 18 szombat. Cetrend. Bővebb infó: www.ironman.hu)

Myke, szerintem fel tudsz készülni, nagyon jó kondid van a futás miatt... bízz magadban!

Hidd el, ha 3-4 kmt le tudsz úszni utána már szinte semmi plussz energiát nem igényel... Ennyi idő alatt bőven fel tudsz készülni, szerintem.

hm?

Jelentkezz... Mehetnénk együtt, meg tudod csinálni addig! (Több mint másfél hónap)

Ez lehetne az idei első versenyünk.
Nekem már visszaigazolták emailben a nevezést.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr63972928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.03.02. 13:53:40

Gondoltam rá már én is.

Április elején eldöntöm. Azért 10k az nagyon durva... :)

süti beállítások módosítása