Csoportkép

2011.09.07. 09:42

Szeretném eloszlatni azt a félreértést - amire mostanában jöttem rá - hogy egyesek azt a következtetést vonják le abból hogy nem voltam ugye rajta a nagyatádi "blogger csoportképen", hogy "kiszavaztak" és gyakorlatilag "a forradalom felfalja a gyermekeit".

Ettől mi sem állhatna távolabb, az ok sokkal prózaibb! 8D Azért nem tudtam ott lenni, mert ugyanakkor Polythlonos "fényképezkedés" is volt, amiből egész egyszerűen nem tudtam kimaradni.

Úgy hogy ennek örömére ezt a képet is meg is osztom veletek:

ELTE-BEAC POLYTHLON - 2011 NAGYATÁDI IRONMAN

Nagyon sokat fejlődtünk az indulók száma tekintetében is, úgy hogy volt értelme a népszerűsítésnek amiből minden Polythlonos lelkiismeretesen kivette a részét. 

Tavaly (2010-ben) még "csupán" ennyien voltunk Nagyatádon:

 Jobb felső: Kropkó Péter :)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr73208342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.09.08. 16:44:32

Pár hete megtaláltam ezt a füzetet:

polythlon.elte.hu/images/stories/altalanos/Polythlon_ironman_2011_fuzet.pdf

Gratulálok a csapatodhoz, nagyon komoly összetartó társaság! Le a kalappal Kis Gyula előtt (is)!
süti beállítások módosítása