Új nap, új lehetőségek

2011.08.27. 10:27

Azt hiszem mára tökéletesen kipihentem magam az IM óta, és most leginkább futogatok.

Szépen, élvezetesen, a magam kedvteléséből. Megvártam hogy megjöjjön a kedvem hozzá!

Benne van a pakliban egy félmaraton, vagy egy maraton is. Ilyesmi. :)

Szép ez a zöld poló is.

A mai (szombati) Népszabadságot pedig ne felejtsétek el megvenni, ritkán van benne egy oldalas Ironman melléklet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr123183415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.28. 08:37:39

Basssz, elfelejtettem a tegnapi népszabit, pedig az előző bejegyzésed után megpróbáltam az agyamba vésni..., na ennyit erről. Sebaj, mindjárt elindulok, szerintem van még valahol elfekvőben.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.08.28. 08:49:17

@laciii79:

Igen, a szombati az valójában szombat-vasárnapi szám, magyarul kellene árulniuk ma is. (ha még maradt)

laciii79 2011.08.28. 10:41:35

@WITCH: Igen, kaptam. Olvastam. :-)
Azért jó a cikk szerintem, mert még a nálam kívül állóbbak számára is abszolút érthető, befogadható, és ugyan átjön, hogy ez mennyire egy embert próbáló sport (és, hogy több is annál), ugyanakkor az is ott van, hogy a dolog bárki számára teljesíthető.

ernestina 2011.08.30. 13:35:01

Sziasztok!
Bescannelné valaki és feltenné valahová? Erről jutott eszembe, hogy nekem az őskezdet óta megvannak a Somogyi Hírlap cikkei, beszámolói a versenyről.
süti beállítások módosítása