Fábry show

2011.04.09. 19:02

Mostanában kicsit magam alatt voltam, a sérülés miatt is is, és úgy egyáltalán...

No de, ma történt valami ami ami bearanyozta a napomat.

Sikerült tető alá hoznom Szőnyi Ferenccel egy Fábry Show beszélgetést.

Nagyon örülök neki, külön köszönet a két szerkesztőasszisztens lánynak, a főszerkesztőnek, és Fábrynak is! (bár utóbbi nem valószínű hogy triatlonos blogot olvas)

Szóval mindenkinek ezer köszönet!

Ne felejtsük el Szőnyi Ferencet sem aki megcsinálta! 8'DDD

RESPECT.

Egyébként érdekes hogy én tudtam meg utoljára hogy megtörtént, sőt, hogy le is adták a beszélgetést, pedig el is akartam menni a felvételre, de most már mindegy! :)

Örülök...

Majd akarok csinálni egy hosszabb interjút (3/4 órásat) is Szőnyivel mostanában.
Kész szerencse hogy lesérültem, így lesz időm erre is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr642812654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása