50 000

2010.05.07. 10:47

Igen, ezt is megértük. És ez nélkületek nem sikerült volna.

Túl vagyunk az 50 000-ik letöltésen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr741981067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.05.07. 18:35:15

Mit jelent neked ez az 50 ezres szám?
Ja, egyébként, én is örülök, ha nem csak az extrémebb edzéseidet publikálod.
És mi van az úszással mostanában? Tudom én, hogy ez a legkevésbé fontos szám, de akkor is.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.07. 18:56:57

@laciii79:

50 000 letöltés - ennyiszer nézték meg az oldalt.

Úszással semmi, a múltkor blokkosan edzettem rá, kb egy úszóbérlet elment vele...

Olyan 4 kiliket úsztam alkalmanként, jól megy. Még van egy úszóbérletem.. :)

Szinten kell tartani.

Amúgy jó ha tudod, hogy Kropkó szerint a legfontosabb edzés az úszás, ezzel kellene a legtöbbet foglalkozni.

laciii79 2010.05.07. 22:13:20

@WITCH: Ja, azt vettem, hogy az 50 ezer az a letöltések száma; inkább az érdekelt volna, hogy mi a jelentősége ennek a ténynek számodra.
Nem akartam az úszás fontosságát elvitatni, csak gondoltam ott úgy együtt van még a mezőny, nincsenek nagy különbségek, a bringánál már elnyúlik a mezőny, a futásnál meg eldől minden.
Neeem, sajnos nem tartok ott, hogy IM-en induljak. Egyelőre a maraton a cél a Spar-on, de legkésőbb Siófokon. Bár még az is lehet, hogy nem BSI-s rendezvényen fogom lefutni. :-) Az úszással sem lenne problémám....,bár azért fel kéne kicsit tuningolnom magam, de bringában el vagyok maradva mind technikailag, mind teljesítményben. Nyilván le tudnám tekerni, de a tempóm messze nem az igazi, mondjuk a bringám is csak egy "gyalog" monty, bár én nagyon szeretem. :-)
És akkor ezt a hármat egybe....sajnos nincs meg az állóképességem hozzá.
süti beállítások módosítása