Nos, igértem egy beszámolót erről:

Először úgy volt hogy elviszek egy triatlonos kollegínát a tett helyszínére, végül lemondta - mert allítólag későn ért haza 8D. Sebaj!

Etyek felé Biatorbágyon is áthaladtam, és amikor elmentem egy filmekbe illő vasúti híd felett, rádöbbentem hogy ez az a híd, amit a megboldogult Matuska Szilveszter felrobbantott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszatérve a futásra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kb -6 fok volt, ennek megfelelően a hosszú futógatya alá húztam egy vékonyabbat is.
Volt aki rövidnadrágban nyomta... 8D

Hozzáteszem ez egy letöltött kép(mivel nem volt nálam gép), de nagyban nem különbözik a hazai hótól. 8D

Túlöltöztem felsőtestre. Egy vékony, és normál felső bőven elég lett volna - de persze, még alávettem egy polót.

1 óra 24 perc 41 mp alatt értem be, 128/119 méter szint volt a pályán. 157-es átlagpulzus. Szinte a 4-es aerobban mentem végig.

Lehetett volna jobb, de rosszabb is 8D

Dimbes-dombos havas tájakon mentünk - volt olyan rész, ahol egy völgy-szerű dologba mentünk lefelé egy úton, kb pár száz méter után indult az emelkedő - két oldalt a hóval borított szántás. Szép sorban mentek az emberek mint a kis hangyák a semmiben. :)

Kár hogy nincs kép.

Mindenkinek csak ajánlani tudom a terepfutást, főleg ha éppen nem csinálna semmit.

Ennyi. Szerintem sokkal hangulatosabb mint bármilyen aszfaltra álmodott verseny.

------------------------------------------------------------------------------

Ja, igen: az öltözőben az idősebbek elkezdtek politizálni. :)

Akit nem érdekel, lapozzon...

Végül kb. mindenki nyugvópontra jutott abban, hogy teljesen mindegy milyen párt lesz hatalmon, a pártkatonák legelőször megpróbálják betömni a zsebeiket, és talicskával kitolni a közpénzt és amikor ezt befejezték: kezdik újra.

Hozzáteszem, ez ellen jobb ha mindenki fellép a szavazófülke nagy magányában, méghozzá úgy, hogy megakadályozza hogy egy adott párt, vagy koalíció túl nagy többséget szerezzen. Aki azt szeretné hogy bármelyik párt 50% felett szerezzen, (esetleg) 2/3 felett: az ajándékozási szerződésként tekinthet a szavazatára, amivel kb. személyesen mindenét felajánlja a legnagyobb szavazatszámmal rendelkezőnek.

Mert őszintén szólva max a pártok képesek egymást megállítani, egy bizonyos lopási mérték felett, no persze nem emberbaráti szívjóságból - hanem mert ha valaki túl sokat lopna (az egyik oldal) az nem tetszene majd a többinek - szerencsére ebben a kérdésben a pártok hosszú távon gondolkodnak. De ehhez több közepes párt kell. Szivem szerint nem engedném hogy akár egy koalíciónak is 50% feletti eredménye legyen ha én lennék a nép.

Bárki, aki beáll bármelyik nagy tömegpárt mögé szerintem nem ért semmit az egészhez. És nem tanult a CDU/SPU, demokraták/republikánusok, stb.. példáiból. A legszánalmasabb pedig az, amikor valaki _konkrétan örülne_ egy egy nagy, populista politikai tömb sikerének. Nem veszi észre, hogy Ők nyertek/nyernének, és nem Ő.

Na jó, elég az "öltöző-politizálásból". Ezt is csak azért hoztam fel mert adta az élet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr631698359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernestina 2010.01.25. 14:15:44

Óriási élmény lehetett. Magas térdemelés gondolom begyakorolva....
(apró betűs részhez: De hiszen te vagy a nép. Ezt lenne jó mindenkiben tudatosítani.)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.01.25. 20:36:03

Tél, hó, erdő, futás, tényleg rendben van, de azért jöhetne már a tavasz is:-)

-CsL- (Csörgő László) · http://fotoshock.blog.hu 2010.01.25. 23:28:00

@Vasapu:

Komolyan mondom eddig a nyárral voltam úgy hogy, hogy kontrollálatlanul imádtam.

De most már azt veszem észre, hogy minden évszakkal így vagyok :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.01.26. 21:00:47

Megnéztem a 2008. évi duplát az előbb, érdekes, engem egy cseppet sem hozott lázba, sőt inkább riasztott, és túl lassúnak találtam. Szőnyi tett rád ekkora hatást? Nem akadékoskodni akarok, még az lehet, hogy elmegyek szurkolni neked, csak nem értem.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.02.02. 11:57:29

@Vasapu: Tényleg minek a dupla? A teljesíthetetlennek tűnő célkitűzés miatt? Ráadásul túl távol van... miért nem a 15:40-es IM időt javítod 1-2-3-4 órával? Ez már nem motivál?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.02.02. 16:52:46

@myke6969:

Megmondom őszintén, hogy konkrétan az nem motivál ennyire.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.02.02. 20:57:49

@myke6969:

Ja, kicsit félreértettem a kérdést.
Persze hogy megcsinálom az Ironman-t idén is, sőt, szerintem javítok is.

Magyarul nem helyette hanem mellette.

Na :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.02.02. 21:13:02

@Vasapu:

Igen Szőnyi határozottan hatott rám, és leginkább azzal kapcsolatban hogy az ember hajlamos kategorizálni, és valamire azt mondani hogy az egyik dolog "teljesen más" mint a másik dolog, és máshogyan kell hozzá állni - ő nem így csinálja.

Rengeteg dolgot lehet tanulni tőle.

Főképp természetességet

Az emésztési rendszer aktivitását pl. fenn kell tartani (most az mindegy hogy valamilyen szinten ezt mindenki tudja, és az is hogy ő már elegy gélen(!) és izotóniás italon egy duplát...) szóval az IM-en _rendesen_ fogok enni is.. pl. az első bringakör végén be fogok kajálni táplálóbb dolgokat is. Nem csak enegriaszeletet, gélt, stb...

A másik az, hogy nem misztifikálja túl a dolgokat, és nincs benne mesterséges 'szellemi gát', és ez nagy dolog.

AMÚGY a kérdésre is válaszolva, igen én is néztem a 2009-es bonyhádi dupla ironman világkupa videót - érdekes 8DDDD

Valahol megértem a véleményed...

Bár tényleg, nincs ott nagy tolongás :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.02.03. 13:22:30

@WITCH: Pedig a két dolog erősen összefügg... ha nem gyorsulsz fel valamennyire, akkor tényleg a lehetetlen kategória marad a dupla... vagy úszol, bringázol és túrázol 82 km-t, de az nem IM szerintem... a végén futni kell, amennyit csak bírsz!

Ettől függetlenül szívesen megnézlek és szurkolok, ha mész (a futástól kezdve, mert ez így 2 napos móka lesz).

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.02.03. 22:35:18

@myke6969:

Sokszor igazad van, nyilvánvalóan ahhoz persze azért még kellene gyorsulnom.

Igen, elég perverz dolog lenne egy fagyival a kézben napernyő alól nézni ahogy valaki dupázik 8DDDD
süti beállítások módosítása