Hegyi futóverseny...

2010.01.13. 22:02

Gyula - jedi mesterünk - posztja a téli, hegyi futóversenyről annyira felvillanyozott, hogy elhatároztam én is elmegyek egyre.

A www.hunrun.com-on találtam is egy egész jót, ami most vasárnap lesz!

Szőnyi után tudjuk, hogy lehet az első ultrás futóversenyen is dobogósnak lenni, (meg hogy az olyan sprint távokat mint pl a dupla ironman simán teljesíthetjük csak géllel, ennyi kevés időre felesleges enni 8P) úgy hogy szerintem jó móka lesz!

Persze nem mindenki Szőnyi - mennnnnnnnyi???!! - Ferenc, sajnos.

Úgy hogy nem nagyon tervezek dobogós helyet ;)

Bővebb info:

  V. Szorospataki Téli Hegyi Futóverseny sorozat 2.forduló
 

   - Klikk ide
 

Van 6,7 és 12,2 km-es verzió is. 190 és 330méteres szinttel :)

Imádom az ilyen őrültködéseket - remélem esni fog a hó, legyen jég, sár !!! 8)

(Kár hogy nem lesz úszás! 8D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr171670643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ptp989 2010.01.14. 09:33:28

azért az úszást ugye te sem gondoltad komolyan ... :P

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.01.17. 21:49:07

@ptp989:

Így utólag belegondolva - szerintem nem :)
süti beállítások módosítása