Katonai futóteszt

2012.02.08. 10:39

A jó hír az, hogy ha pár hónapra leáll valaki a rendszeres edzéssel, de előtte évekig Ironman-ezett, akkor azért nem olyan vészes a helyzet, és könnyen formába lehet jönni, ha az ember újra elkezd edzeni - pont ezt csinálom most én is. Már egy ideje tolom. Kezd felszínre kerülni az aerob rendszerem. ;)

Tegnap is megvolt a napi edzésem.

Egy tipp: ha valaki figyelmesen nézegeti a futópadokat az oxigénben, akkor az "All programs" vagy valami ilyesmire nyomva, találhat az ember ilyen almenüket:

Submaximal - Maximal - Military

Hoppá! 8D Miez miez? :)

Magyarul van katonai teszt protokol a futógépben, ami igen érdekes, és akár hasznos dolog is lehet.

Külön jó hogy ezen belül van sima US Army, Air Force, stb teszt is.

A leghosszabb az a "Marine Corps" elnevezésű valami, amit már múltkor is próbálgattam, és 25 pontot sikerült elérni, viszont kb. 4 perccel lassabb voltam mint a szintidő. Magyarul nem értem volna el a helikoptert, ami kimondottan kellemetlen tud lenni :)

Most viszont kicsit komolyabbra vettem, és rágyúrtam a tesztre, és így tegnep bő fél perccel a szintidőn belül megcsináltam, 43 ponttal! 8D  

Egyelőre nincs olyan tervem, hogy effektíve csatlakozzak is a tengerészgyalogosokhoz, de ez az eredmény már biztató. :)

Fanatisták nyomhatják a tesztet Marine Corps mp3-akkal is:

Letöltés itt

Ráadásul a lábam is lazul, a nyújtógépen a 90 fokot már mindenféle feszülés nélkül bírja, és akár 95-re is fel tudom rakni ha akarom.

Ma is megyek az oxigénbe persze. Olyan másfél órát mindig tolom alkalmanként :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr324077960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása