Transzformáció II

2012.02.06. 12:26

Na, egy ideje már tolom az oxigénben gyakorlatilag napi szinten. Tegnap több mint 2 órát futottam, kardióztam, erősítettem, és nyújtottam.

Van egy nyújtógép, azon már 90 fokban be bírom hajlítani a lábam, első alkalommal ment vagy 65-ig. :)

Van amikor 2x is megyek egy nap.

Remélem jobb kondiban kezdem majd meg a melegebb, tavaszi időszakban végzett kinti edzéseket mint tavaly.

Tegnap egyébként toltam egy katonai tesztet is a futógépen, a "Marine Corps" 0-tól induló tesztjén 25 pontot sikerült elérni, de ez már az edzés végén volt, ráadásul úgy, hogy elég lazára vettem az első felét. Így is csak 9%-al csináltam tovább, mint a teszt limitideje.

De kedden próbálok menni egy legalább 100%-osat. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr14071677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása