kombó edzés

2011.09.27. 16:30

Tegnap kombóztam egyet, igaz nem hagyományosan, - triatlonos módon - hanem mivel kungfu edzés volt, bringával mentem be, és jöttem el onnan. Így a majd másfél órás edzésre rájött még 2x45 perc bringa: az egész summája 3 óra volt.

Ez csak egy tipp akar lenni, mert ugye bringával csak minimálisan vagyok lassabb átlagsebességben mint autóval (mert utóbbinál gyakrabban áll az ember). Ezért aztán érdemes bringázni, mert gyakorlatilag "ingyen" nyerünk vele egy plusz edzést. Persze figyelni azért érdemes az úton közben minden létező, és nem létező 8P irányba. Kb olyan érzés mint egy 2x20 kilis Call of Duty pálya, csak fegyvertelenül. :)

Kungfuzni egy ideje már újra rendszeresen szoktam, de ezt nem írom le minden alkalommal, mivel végül is ez nem egy edzésnapló, hanem egy blog. És ha valaki szénné unná magát egy bejegyzésen, az sem lenne persze túlzottan egészséges merénylet a másik ellen. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr523260472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása