Bonyolult

2011.09.02. 11:11

Olvasgattam Ivan G blogját hogy éppen tanul is egy szakvizsgára, és azon gondolkoztam hogy ez tényleg fontos dolog mindenkinek: mármint ez az un. "élethosszig való tanulás". 

Főleg ebben a gazdasági helyzetben, amiben vagyunk csak ajánlani tudom hogy a triatlon és a munka mellett tanuljon mindenki amennyit csak tud. Ráadásul nem árt ha egyrészt "iskolarendszeren belül", és azon kívül is feljeszti magát - bármivel foglalkozzon is.

Érdekes, ahogy átnéztem a saját múltamat rá kellett jönnöm arra, hogy mivel most vagyok 36 éves, és ugye 6 éves koromban kezdtem el iskolarendszerben tanulni, csak 2 olyan év volt amikor épp nem tanultam. Az ugye 28 év! 8D

Súlyos, de tényleg kell ez a folyamatos tanulás mindenkinek, főleg az ennyire bizonytalan gazdasági helyzetben. 

Ha magamra nézek, rá kell ébrednem, hogy most is egyszerre próbálok meg csinálni két különböző szakot levelezőn (ráadásul különböző helyeken). Nevezetesen a közgázt és a médiatudományt.

Szóval van ebben az állandó tanulásban valami, viszont ez is sok időt visz el (hasonlóan az IM-hez) de ez van. Szükséges.

Hogy valami TRI témájú dolog is legyen a mai bejegyzésben, elmondom hogy valószínűleg kinézek fényképezni-videózni a Nike félmaratonra hétvégén - a futoblogosok nagy örömére. ;)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr83197432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása