Azt hiszem hogy a felkészülési időszak sc/kb majdnem lezárult.

Egyébként voltam strandolni múltkor vidéken, amit csak azért írok le, mert szerencsére volt ott egy uszoda is kb. 33 méteres medencével.

Dobtam a medencébe egy 4 kili körüli úszást, ami elég pezsdítőleg hatott az álmos kisváros uszodájának a vérmérsékletére, mert a vízbe esett kisnyuszi sebességével úszkáló nyugdíjasok által 100%-osan uralt medence a végére pörgős edzőteremmé változott. Páran ihletet kaptak a zúzásra. 8D

Jó érzés, hogy most úgy érzem volt értelme az elmúlt évek vízben töltött hosszú edzésóráinak, amikor is a versenyekre, meg a 10 km-es cetrendre készültem. Ugyanis a helyi srácok olyan 1 óra után már elég erősen nyomultak a szomszéd sávban velem felváltva versenyezgetve, bár 4-5 hosszig bírták a tempót ha komolyabban megnyomtam a sebességet. :)

Bár talán a non-stop másfél órás gyorsúszásos pörgetés mellett azért a sapka is ludas lehet az uszodai élet felpezsdítésében: "a sapka kötelez" - ezt mondta fajankó amikor egyszer összefutottunk az egyik pesti uszodában. 8'D 

Mondjuk igazat kell adjak neki, mert ha felveszed a sapit abban nem mehetsz nyugdíjas tempót mellúszásban sárga gumikacsával a hónod alatt, + nem hagyhatod hogy valaki beugorjon melléd és elmenjen melletted. 8D Még akkor sem ha neki az a 2. hossza, neked meg a 110-ik... Szóval a sapka kötelez. Maradjunk annyiban.

Szóval úgy érzem volt értelme az edzéseknek, és tök jó volt így kijönni a medencéből. 8D

Kezdem magam összeszedni mentálisan, szeretnék teljesen fókuszban lenni a verseny napjára.

up the irons!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr883075236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernestina 2011.07.19. 13:01:44

Jó készülődést, én idén csak szurkolóként leszek jelen, de nagyon! Biztosan fáj majd a szívem...
Úgy néz ki csütörtök táján utazom haza Nagyatádra, ha bármiben segíthetek (neked vagy olvasóidnak) a számom: 30/7373-053.

ernestina 2011.07.21. 10:30:39

Nekem más a véleményem: az emberek többségét nem érdekli mi van a sapkádra, gatyódra, akárhová írva. Viselhetsz Superman-es pólót, attól még nem látnak annak. Szerintem azt hiszik hogy a sapkát a csopaki kertmoziban az Ironman c. film vetítésekor kaptad promós ajándékként a pattogatott kukorica mellé :-)
Miért ne úszkálhatnék, fürödhetnék IM-es, triatlonos sapiban olyan tempóban amiben jól esik? Attól nem leszek kevesebb és ha én nyerek egy ilyen csakis az én fejemben feltételezett versenyt, akkor sem leszek "ájronmenebb". Azt, hogy rivalizálnak veled a szomszédos pályán, csakis a te fejedben születik meg, az övébe nem látsz bele. Megjegyzem, az IM-es sapit nem is használom, mert sajnálnám ha egyszer elszakadna az ereklye. Na persze akinek idén meglesz a 3. sapkája az könnyen beszél... :-D
Jó versenyzést, drukkolok neked is!!!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.21. 11:53:36

@ernestina:

Nem én találtam ki a "sapka kötelez" szöveget, én csak egyetértettem vele. :)

Amúgy az tényleg gond, hogy az emberek jó részének fogalma nincs hogy mi a triatlon, bár az utóbbi évek alatt sikerült talán elérnünk, hogy az ájronmen szó jelentését van úgy hogy többen ismerik mint a triatlonét.

Bár ennek az oka valószínűleg, és főként Szőnyi Feri. :)

És az is igaz, hogy "az emberek többségét nem érdekli hogy mi van a sapkádra, gatyódra, akárhová írva."

Hozzáteszem: az emberek többségét nem csak hogy ez nem érdekli, hanem alig van olyan ami érdekelné...8D Emlékszem a gimiben egy osztályba jártam egy világbajnokságon 2. helyezett lánnyal. 4 év alatt senkit nem érdekelt annyira, hogy akár egyszer is megkérdezze legalább hogy milyen VB-n volt, 2 embert kivéve. Ez van. :)

Amúgy az ilyen - az emberek nagy többsége számára ugye láthatatlan :) - IM sapka megszerzésének a legegyszerűbb módja pedig tényleg az, ha benevez valaki Nagyatádra, mert akkor ingyen kapsz egyet + arra a szombatra már nem kell programot keresgélned :)

ernestina 2011.07.22. 09:18:20

:-) Találkozunk Atádon! Hajrá Witch és barátai!
süti beállítások módosítása