Nyeregpróba

2011.04.08. 20:04

A jó hír az hogy kipróbáltam az ISM adamo road nyerget és..

  • nagyon jó.
     

Kicsit tartottam tőle hogy túl kemény lesz, de amikor ráugrottam az úton meglepően tapasztaltam hogy eddigi legjobb nyergem.

Pedig túl sok beállítással nem operáltam, simán felraktam (eléggé előre tolva), kb szimmetrikusan + kb 3 fokos szögben lefelé nézve.

És ennek ellenére azt éreztem hogy ez az eddigi legjobb nyergem.

Utána még picit állítottam azon a szögön amivel balra/jobbra lehet belőni.

Na akkor már kb tökéletesnek tűnt. :)

Nyilvánvalóan lehetne még rajta fejlesztgetni (magasság, döntés, oldalszög, előre-hátra) de ez már így is több mint kielégítő.

Az érdekes az,  hogy a fast forward ferde nyeregcsővel együtt nagyon komoly kombinációt alkot, most kb 78 fokos (sac/kb) és sokkal könnyebb taposnom mint eddig (az erősebb vádlihasználat miatt), és az aero pozíció is sokkal kényelmesebb, mert majdnem derékszögben áll most a karom a könyöklőn. (+ persze közelebb van a nyereg a kormányhoz)

Ami kissé árnyalt a képet, az az volt hogy visszafelé már szabályosan fel-fel ordítva jöttem az úton. Nem tudom miért de olyan fél-3/4 percenként kb 8 mp-es akaratlan feszülős izomgörcs kapott el a bordasérülés helyén, de olyan erővel, hogy elég sokszor akaratlanul felordítottam.  (külön jó volt a hideg pofaszél rövidujjúban) :)

Gondolom van valami orvosi magyarázata, de az biztos hogy nagyon durván spontán megfeszült.

Egyelőre nem tudom mi lesz a jövőben, mert ezzel egy ideig a futás totál kilőve, a bringa detto.

Ja igen ,vettem egy pár db gélt, de még nincs rá szükség. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr772810508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása