Megjött :)

2011.04.01. 12:53

Nos, megjött az ISM adamo road nyergem.

(itt rendeltem)

A lényeg az, hogy egyből odaadtam Gyulának, mert kb egy hétig tuti nem bringázok, max montin, inkább futok, és így talán kapunk némi profi visszajelzést is a nyeregről.

Gyula amúgy már próbálta a Racing verzióját, az nem jött be neki mert túl kemény volt, de mivel a road verzión kb 2x annyi gél van, lehet hogy ez már talán más lesz. Ráadásul a road-ot ajánlják a 70.3-ra, és az Ironman-re is.

Kb egy hét múlva visszakapom, és akkor majd kiderül hogy fekszik nekem, + már kombinát is bejelentkezett egy próbára. Ő valószínűleg már csak bringán kapja meg, nincs kedvem állandóan szerelni :)

Mindenesetre jópofa kis nyeregnek tűnik.

Ja igen, ma megyek úszok kb 3800 métert. (115 medence hossz) 

 KIS BESZÉLGETÉS (MA TÖRTÉNT):

Másfél óra után kijöttem a medencéből, végigsétálok a lelátó mellett, törölközök, veszem ki a füldugót...

Erre odajön az úszómester (akivel életemben nem beszéltem még):

- Na megvolt a 3,8 ?

8DDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr582790949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.03. 12:50:32

Extreman-os sapiban könnyű megmondani rólad is :-))
süti beállítások módosítása