Ismerkedés a futással :)

2011.03.23. 11:07

Na, érdekes dolog ez, mivel olyan február eleje környékén futottam utoljára
(egy kis megfázásból indult a dolog).

Helyette bringáztam (görgőn) és úsztam.

Viszont most újra fel kell építenem a futást, úgy hogy tegnap már kimentem futni és ismerkedtünk:

ÉN és a FUTÁS. :)

Egész jól ment, bár kimondottan lassan mentem. Egy órát futottam netto 8,5 km felett.

Ma ismét futok.

Azt vettem észre, hogy - urambocsá' - élvezem a futást, ami egy elég perverz dolog, lévén hogy az úszást, és a bringázást még talán meg is lehet szeretni, no de a futást?

A legtöbb ember el sem tudja képzelni.

Az ismerkedés már csak azért is fontos, mert két hónap múlva St.pölteni versenyem lesz (Ausztriában). IRONMAN 70.3: ez egy 1,9 km úszást, 90 km bringát, és - most jön a lényeg -  21 km futást (félmaraton) tartalmazó vidámpark, amelyen végig kell menni. 

Nos, ebből kifolyólag nem árt rágyúrni a futásra.

Az az igazság hogy ma már olyan másfél órát akarok futni. Szóval lassan elkezdem emelni a mennyiséget.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr202764464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása