Visszaszereztem a kondimat :)

2011.03.11. 11:29

Nos, az év eleji betegség után úgy érzem visszaszereztem a kondimat!

Ez nagyon jó hír, és remélem hogy mindenki más is jól érzi magát.

Tegnap pl. már ezeket mentem:

  • Két óra bringát görgőn, erősebb hegyi szimulációval

  • 3800 méter úszást másfél óra alatt

Ráadásul még csak el sem fáradtam, és csak ma reggel éreztem kicsit a fáradság hatását, ill. tegnap késő estére voltam fáradt. Viszont ma de. 11-re már újra teljesen friss voltam.

Mindenkinek jó felkészülést!

Holnap már jön a jó idő! 8D

Csak következő hétvége (19-20) két napja lesz picit még hidegebb, utána végleg miénk lesz a tér idén!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr532730434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása