Back to live

2010.12.06. 16:04

Nos, mivel a triatlonos mélyalvási periódusának már látni a végét, sőt gyakorlatilag vége van, ezért aztán gondoltam írok az aktualitásokról.

Tehát május 1-án lesz egy Ironman 70.3-as versenyem Ausztriában, és akkor a többit még nem is említettük meg.

Ehhez azért nem árt formába jönni, és mivel Gyula szerint is az a helyzet, hogy még a legráérősebb triatlonosoknál is elkezdődött az alapozási időszak 2011-re, így gondoltam jobb ha én sem maradok ki a mókából. Persze van aki nem decemberben kezdte hanem mindjárt novemberben, sőt...

Tehát, összefoglalva az eseményeket:

Úgy érezem szükségem volt a nyugira és a pihenésre eddíg, mert az a típus vagyok aki elég nehezen kap motivációt, de ha már stabilan megvan, akkor azért az jobb esetben sokáig kitart.

Ergo jobb azt nálam szépen megvárni mire kiéhezek az edzésekre, mert egyébként csak olyan az egész mint amikor valakit mákostésztával tömnek meg, ha kell - ha nem.

Ha már élvezetből csinálom a triatlont, akkor nem árt ha az ember tényleg élvezi is.

Van akinél ez nem így működik, nálam mindenesetre így van.

Leporoltam a jó öreg felszerelésemet, elgondolkoztam pár dologról, stb, stb.

Megjegyzem ma görgőztem is, de erről majd lesz külön poszt. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr552497266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása