• A 7 kilis táv a BP maratoni futófesztiválon nem igazán tekinthető hagyományos értelemben vett komoly versenynek (mondjuk hosszú távra készülő triatlonosok szempontjából), de azért írok róla egy 'versenybeszámolót'

Kicsit hendikeppel indultam az időváltozás miatt fellépő fejfájásom miatt, és nem igazán volt szerencsés az sem hogy házi kísérlet gyanánt kipróbáltam milyen nagyon vékony zokniban futni: nem jó. :)

Kell a relatíve vastag futózokni (mint ahogyan a VB-n is használtam a cipőt) mert különben a cipőben lévő két belső szalag, és az achilles-nél lévő sarok része szétvágja a lábad - ami demoralizáló. ;)

Na ez történt most, így aztán voltak enyhébb megtorpanások. Nem baj - tanulunk belőle, mint minden másból is.

Ennek ellenére így is sikerült pár percet rávernem Mr. Winkler kollégára, összességében 5:10-es tempó lett az átlag (<36:30). Vastag zoknival szerintem meglett volna az 5 alatti is.

Nem volt annyira verseny feelingje a doolognak, sokkal inkább egy laza hétvégi programnak gondolom.

Egyébként most még javában fut minden maratonfutó a versenyen, az időjárás pedig szerintem ideális volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr572324126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása