Ja igen

2010.09.08. 12:29

A hivatalos, 2010-es ITU szabályrendszer szerint a VB egy nem bolyozós verseny lesz (eddig semmi új), tehát lehet könyöklőt használni.

Node, a hosszúsága maximalizálva van:

15cm-nél jobban nem lógat ki előre a kerékcsapágy vonalától számítva.

Én már beállítottam.

Legalább 8cm-t hátrébb kellett tolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr842280067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.08. 18:54:45

én is átállítottam már az előző héten a könyöklőmet, szintén hétrébb hoztam vagy 5 centit. Neked a könyöktámaszon nem kellett állítanod, mert úgy tűnik, mintha közel lenne a fogantyúhoz?!

ironsun 2010.09.09. 10:04:36

Ez a 15 cm-es szabály merre van? Én csak ezt találtam:

A szabályzat jelenleg módosítás alatt áll, azonban minden jellegű, azt érintő változtatás a 2011-es szezon kezdete előtt ki lesz hirdetve.
Az idei nemzetközi eseményekre - az 5.2. c) (iii) szabályozás helyett - az alábbi kritériumok vonatkoznak:

• Csak azon könyöklők használata engedélyezett, melyek nem nyúlnak előbbre az első keréknél.
• A kormánycső végeket kötelező elfedni

www.triatlon.hu/index.php?op=news&art=1282

ironsun 2010.09.09. 10:09:09

Állat ez a VB-láz, mindennel foglalkozni kell előtte, csak az edzésre nem jut idő:) Amúgy szerintem a "D-Day"-hez a Duna 17> fokos vize közelebb van, mint a gyékényesi 25 fok:)

ironsun 2010.09.09. 16:33:58

@WITCH:
Köszi, ez alapján OK a dolog, bár furcsa, hogy a triatlon.hu miért ír mást? Rosszul fordít a google? Amúgy jelen esetben az időfutamkormányommal valszeg beégek, mert ránézésre ebből én nem tudok tengely + 15 cm-t varázsolni. Majd megyek montainbike-kal:)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.09.10. 12:07:14

@ironsun:

Szóval nincs 15cm-es szabály mégsem, mert megváltoztatták.

A könyöklő nem érhet túl a kerék elején. Ez van most.

Kar és lábmelegítő is használható, és 2db úszósapka is (ha a vb-s van felül)

Ezt a kavarást! 8D

budapest.triathlon.org/uploads/itusport_2010-Budapest-briefing-triathlon-agegroup_v2.pdf

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.10. 13:34:03

@WITCH: mivel két állítás is van, maa megyek technikairaés megkérdezem, ha esetleg nem mondják el...
De remélem, hogy lehet használni, és "csak" a szövetség f@sz...

ironsun 2010.09.10. 13:40:34

@WITCH: köszi a linkeket!

Kinyomtatom a számomra pozitív tájékoztatókat és azzal megyek depózni. Ha vki vmiért kötözködik, megmutatom neki:) A technikait én is beterveztem magamnak. Amúgy ma reggel fél nyolckor 3 Kis Gyula kaliberű triathlete vágtatott el előttem a Váci utcán:) Volt egy tempójuk már így reggel is, de jó volt látni, hogy ilyen is lehet Budapesten! Arról már nem is beszélve, hogy mennyi bringást lehet napközben látni a városban! Tudom, hogy az autósok utálják, de piszok jó ezt látni:)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.09.10. 14:22:45

@Tepó:

Egy db hivatalos doksi van, amit körbeküldtek. (a magyarországi versenyigazgatótól)
Abban az van, hogy lehet használni.

Hogy ezen kívül mit rakosgat fel valaki egy weboldalra, az egy dolog...
süti beállítások módosítása