Hihetetlen számok

2010.07.23. 14:38

Több mint 1000 triatlon versenyző fog indulni a nagyatádi hosszú (ironman) távú triatlon versenyen, 15 országból érkeznek az elvetemültek.

A triatlonos tábor tehát idén egyesült erővel összehozott: 

  • 420 egyéni indulót (ebből 251 ironman és 172 új ember!
  • 167 különböző váltócsapatot!

Ez összesen több mint ezer triatlonistát jelent!

Egy szó mint száz: minden idők legnagyobb Ironman távú versenye lesz az országban Nagyatádon. (Hozzáteszem, valószínűleg ez lehet az utóbbi két évtized legnagyobb triatlon versenye is)

Hihetetlen ez a 172 zsír új ember a 424 egyéni indulóból! ;)

Szerintem ebben minden triatlonosnak igen nagy szerepe volt, azzal hogy fenntartottátok és napról napra izzítottátok a triatlon, és az ironman sokszor bringaolajos, tesztoszteronban kisütött kis lepényéhez szükséges tüzét, mindenki a saját kisebb-nagyobb közösségében megfertőzve az újabb és újabb (egyébként normális) embereket.

Ez tényleg egy nagyon szép ünnepe lesz a triatlonnak.

Finisherek (évenként), a legutolsó a nevezett 420 egyéni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr252171056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monerd2 2010.07.26. 03:28:35

nah, mire én eljutok ironmanig, ezren is fognak indulni. :D
sok sikert hozzá, idén már van időcélod is ugye? :P

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.07.26. 09:44:07

@monerd2:

A legjobb az lenne, ha olyan gyorsan végeznék hogy az IM napján még fel tudjak menni a Szigetre Lukács Lacihoz Tankcsapda koncertre, de ez valószínűleg nem fog összejönni :))

Hozzáteszem múltkor megígérte hogy futunk egy félmaratont, csak kérdés hogy mikor, mert ahogy így belegondolok ebben az évben nem is terveztem ilyet...

Az idő legyen meglepetés...

"ah, mire én eljutok ironmanig, ezren is fognak indulni. :D"

Ez nem biztos hogy jó hozzáállás, mert konkrét tervet kell kidolgozni. Nincs olyan hogy 'majd valamikor'. Ez úgy működik hogy elülsz, eldöntöd hogy igen vagy nem, és ha igen akkor már most kezdj el készülni rá montis bringázásokkal a városban, stb..

Szigorúan véve nekem sem 7 hónap tréning volt az IM-re, mert már a 2008-as IM-en is majdnem elindultam ("nem vak ez a ló hanem bátor!") hanem egy teljes idény relatíve elég kemény alapozó montis év előzte meg.

Egyébként az alapszabály az, hogy az első futóedzéstől kezdve 2 évnek el kell (kellene) telnie az IM-ig a lehető legrövidebb hiper-intenzív felkészülésnél is, a sérülések elkerülése miatt...

szonyi.esztella · http://racemachine.blog.hu/ 2010.07.28. 23:17:02

sajnos apu nem tud menni, mert aznap kötik be a fejem:)
sikerült ilyen remek dátumot találnunk:D

monerd2 2010.08.03. 04:38:31

@WITCH: mivel a futós-IM-es alapszabályoddal egyetértek (sőt én még sokkal konzervatívabb vagyok), ezért írtam h lesznek 1000-en is addigra... ;)

monerd2 2010.08.03. 04:39:00

jah amúgy bicajt már vettem az IM miatt (így lesz rá pár évem készülni bicajon is..) de véletlenül se montit.

:)
süti beállítások módosítása