Beállítások

2010.07.21. 11:02

Mivel lesz ez a Balaton Bajnokai (5,2km úszás - 140km bringa - 22km futás) dolog a hétvégén, aminek során a Balaton átúszást* valósítjuk meg és utána közvetlenül nyomunk egy 140 kilit bringán, és 22-t lábon a többségi társadalom legnagyobb döbbenetére, és egy talán fajta nyílt provokációként a lustaság ellen, gondoltam kicsit **belövöm a felszerelést.

  • Sikerült beszereznem egy tépőzáras SPD cipőt, aminek az az érdekessége, hogy annyi lyuk van rajta gyárilag, hogy SPD, SPD-SL, és LOOK klipsz is rámegy. Sokkal könnyebb mint az montis SPD cipőm.
  • Felemeltem a nyerget és hátrább is raktam, így jóval egészségesebben néz ki, és én is egészségesebben nézek ki rajta. Remélem hatékonyabb is lesz. Felfoghatjuk egy Ironman próbaként a 140 kilit.
  • Rendeltem 15 gélt: Ethhicssport energia rapida professional
  • Majd le lesz mosva a bringa, beolajozva + váltó beállítva

*  Nem keverendő a tihanyi öböl-átúszással ami ettől jóval rövidebb. Ez a normál, "ha már itt van ússzuk át a közepén" tipusú 5,2 km-es verseny balatonboglári 'befutóval. 

** Visszaállítottam mindent az eredetire :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr722165649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.07.21. 21:35:18

Azért még tegyél egy jókora próbakört, mielött nekilátsz új beállítással a 140 kilinek...
Kiváncsi vagyok, hogy hogy érzed magad így a keródon.
süti beállítások módosítása