Kb 6 órával előbb érkeztem mint kellett volna, de ez nem is volt baj, sőt...

Elmesélem mi történt az 1. napon, amikor még el sem kezdődött az edzőtábor, mert elég vicces.

  • Először is, megbüntettek 30 000 ft-ra gyorshajtásért. Gondoltam akkor ezt mostanában befizetem a postán.
  • Elhatároztam hogy elmegyek kajálni előtte, csak éppen egy egyirányú utcába sikerült bemennem (szinte láthatatlan helyen lévő tábla..) aminek a végen 5 db rendőr állt.

=Újabb büntetés.

Ekkor már volt 2db csekkem, gondoltam ezt már érdemes befizetni egyben.

Elindultam a postára, leállok, parkolás közben elkezdem kitölteni a csekket.

  • Erre egy szimpatikus öregúr belém hajt hátulról és két tenyérnyi sávban kb 40 cm hosszan végighúzott.

Na ez ár kicsit sok volt ;) Ja. hozzáteszem ez az eseménysor úgy jött össze hogy kombinattal nem is találkoztam!*

Folytatom az eredeti  történetet: elkértem tőle egy huszast, így beleszponzorált a büntetésbe.

*Aki ismeri az tudja miért mondom. (Télen amikor véletlenül összefutottunk 3 esemény történt 15 percen belül: a kávézóban nem volt kávé (elfogyott), minden idők egyik legdurvább hóvihara indult be, + egy bombariadó ott ahol voltunk.)

Utána lemosattam a kocsit, és ez egész meghúzásból összesen egy 2 x 1 mm -es fehér csík maradt.

Na így indult az első nap...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr862119523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása