• Tegnap elmentem brigázni montival
  • Utána elmentem futni a szigetre.
  • Lemostam az országúti bringát, mert rettentő mocskos volt, főleg a lánc bír durván kinézni.

Tegnap elhatároztam hogy nem fogok banánt enni Nagyatádon mert múltkor sem jött be. Rövid távon gondolom jó dolog, de hosszú távra nekem nem volt az igazi, mivel a rengeteg pozitív tulajdonsága mellett tudni kell (ezt is egy orvos triatlonos mondta, mint sok minden mást) hogy vízhajtó, de nagyon durván.

Ezt tanusíthatom, mert úgy érzem megszámlálhatatlanul sok helyen álltam meg e miatt a 180 km teljesítése közben. Orfűn is ez volt a banánnal, ahogy megettem párat, 15 perc múlva már hatott is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr742100706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása