A Pelso

2010.06.06. 10:22

nem egy verseny.

Hanem egy élet-halál harc.

Ennyi.

Kiegészítés:

Meglepően jól regenerálódtam, hajnalban még égtek a lábaim (nagyon durván), de most délre már teljesen elmúltak a fájdalmaim. (komolyan mondom a verseny után elhatároztam hogy lemondom az Orfű-i versenyt, és a VB-t is (0+ ironman persze), de valahogy még sem érzem érzem ezt most így) A mostani napom is elég pörgős, a költözés miatti dobozolás miatt is.

Ja igen, sikerültek a vizsgáim, és a védés is (lesz még egy nemsokára), és ahhoz képest hogy sikerüljön átmenni végül valami rejtélyes ok miatt kitünő lett.

Ezt csak akkor sikerült felfognom amikor következő reggel felkeltem egy pohár bor után.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr92059950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.06. 16:25:28

A vizsgához gratulálok szép volt! A Pelso teljesítéséhez is, biztos, hogy nagyot küzdöttél!

Ellenben érdeklődnék, hogy jelenleg hogy állsz az alábbi, korábbi állításodhoz:

" Egy lance armstrong klón mögött simán lehet tolni 40-el, nem döglesz meg."

Revidiálod?

Csak, mert, ha jól láttam 27-28-as átlagot mentél végül, azért az a 40-től messze van... (de a 39-től is)
;)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.06. 17:57:22

@myke6969:

Az első részen 45-el toltam (az élboly, az első 15 kilin) ott volt egy emelkedő ahol szakadtam mint állat. 8D

Onnantól csáo élboly.

A gond az volt hogy az emelkedőkön mindig szakadtam, bárhol is volt. Ez meg tudjuk mit jelent.

Olyan 35-ös átlaggal szerintem végig lehetett volna tolni bolyban, ha nincsenek emelkedők.

Ja igen, 50 kilinél tök egyedül mentem, ekkor megelőzött egy gyerek. Beálltam mögé 2.-nak. Pár perc után megjelent egy motorosrendőr, ekkor hátranéztem, és észrevettem hogy a komplett 'A' csoportos maraton boly van mögöttem! 8D

Azokról is sikerült szakadnom emelkedő miatt...

Hiába sík-bringás vagyok...

Sőt, legalább a felét teljesen egyedül mentem, bármilyen boly nélkül.

Helyesen:

"Egy lance armstrong klón mögött simán lehet tolni 40-el, nem döglesz meg."

Igaz, a következő 2 kiegészítésekkel:

1./ Ha nincs emelkedő sehol
2./ Max 100 km-ig. :)

Nem hiszem hogy fejleszteni fogom a hegymenős képességeimet, ez az egész triatlon móka már nem ér annyit.

Ja, 160-nál megáltam kajálni, meg pihizni.

Definíció, olyan pályára ahol van szint:

"Bolynak nevezzük azt a valamit, amiről szakadsz" 8D

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.06. 18:41:58

@WITCH: Igen.. a földvári emelkedő, amit írtam. Az IM-hez nincs is szükséged különösebb hegyimenő képességre, viszont, ha sokat tekernél síkon, attól jónéhány kg-ot ledobnál (szerintem) és akkor máris új dimenzióban tudnád támadni a hegyeket.

És a 100km: ma én is ezt tapasztaltam, hogy is szoktad mondani? Onnan kezdődik a 'fincsi' rész. :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.06.06. 20:01:23

Gratulálok szép teljesítmény!
Mindenki, aki nem teker rendszeresen 120-140km felett, edzetlennek számít ilyen táv tekintetében. Aki pedig nem csapattal edz, illetve nem jár országúti versenyekre, azoknak komoly kihívás egy ekkora mezőnyben tekerés. Ez külön gyakorlást igényel, lássuk be!(Legalábbis ezeket szűrtem le az eddigiekből)
A fentiek fényében kell értékelni ezt az eredményt, úgyhogy meg vagy dícsérve! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.07. 13:23:12

@myke6969:

"Csak, mert, ha jól láttam 27-28-as átlagot mentél végül"

pontosan: 27,38

(+- ha elémérték)

(myke: akkor ennyi, ne szaporítsuk a kommenteket 8)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.06.07. 15:48:52

Gratula, hogy végig nyomtad!
Kemény volt.
Én 5:41-et mentem, de ennyi holtponton még életemben nem kellett átesnem.
Amikor a második nagy bolyról leszakadtam(Szigliget), teljesen kilátástalannak tűnt a helyzet, meg is álltam segíteni, kereket cserélni egy sporttársnak, aztán addigra pont jött egy 4fős különítmény, akik már hamarabb leszakadtak rólunk, és azokkal nyomtuk tovább.
Azért voltak nem teljesen fair play megoldások is, ami miatt szakadtak a mezőnyök...

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.07. 20:06:02

Gratulálok! Szerintem nem kis dolog 28-al körbetekerni a Balcsit, mégis elégedtlennek tűnsz. Talán az elvárásaid voltak túl magasak. Szép volt!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2010.06.08. 12:29:44

@WITCH: @Tepó: Gratulálok az eredményeitekhez, Szép volt.

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.08. 13:13:26

Gratula! Te folyton olyan dolgokba fogsz, amiben élet-halál harcot vívhatsz.:P
Hát, ezt is túlélted.:P

laciii79 2010.06.09. 14:13:45

@WITCH: Érdekelne, hogy mit és mennyit edzel, eszel így Orfű előtt 4 nappal, meg egyáltalán, mi az ami speciális ilyenkor, mi az, amire különösen oda kell figyelni.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.10. 22:27:17

@laciii79:

Huh...

1. verzió: Ha valaki haladóbb akkor Tapering.
Myke blogjában már volt róla szó. 3-4 hetes, (általában) egyre erősödő intenzitású edzéshetek, az utolsó pihentető.

2. verzió: A normál felkészülés mondjuk egy féltávra az hogy normálisan edzel, majd az utolsó héten már max csak átmozgató edzéseket.

kb.

3. verzió: Most nem akarok rossz példát mutatni, de egész héten rohangáltam, dolgoztam, egy percet nem edzettem - nem tudom hogy ez felfogható e 'átmozgató' edzésnek.

---

Ja igen, az utolsó 3 nap ajánlott programja egy középtávú OB bajnoktól (Zánka 2008 - Gyula):

"Figyeljetek a hátralevő napokban a következőkre:

- legalább napi 3 liter víz illetve izotóniás! ital fogyasztása!
- ugyancsak napi szinten plusz magnézium és kálcium bevitele!
- csak átmozgató edzéseket szabad csinálni, terhelni semmiképp!
- minél kevesebbet edzetek nappal. Inkább reggel vagy este!!!!
- szénhidrátfeltöltés!! Másfélszeres adag tészta vagy rizs fogyasztása ajánlott!
- Orfűre tessék időben elindulni, no stress!"

---

Másik dolog, amit én még hozzátennék...

Min. 9 óra alvás pénteken... és egy-két dl bor szombaton lefekvés előtt (ok, hogy kicsit dehidratál, de legalább alszol tőle)

Mindenkinek egy kalappal! ;)

laciii79 2010.06.11. 09:35:34

Hát ja, drukkolok, hajrá!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.11. 19:24:57

@WITCH: Sok sikert kívánok a középtávhoz innen is, de szerintem úgyis összefutunk.
süti beállítások módosítása