AZ EDDIGI LEGJOBB VERSENYEM

2010.05.08. 18:56

volt itt.

EZ EGY FANTASZTIKUS, csak szuperlativuszokkal leírható verseny.

Ráadásul toronymagasan a legjobb eddigi versenyem feeling szempontjából.

Aki ott volt tudja, aki nem, annak a jövőre kötelező!

Szerintem az ilyen tipusú versenyek jelentik a jövőt:

Profik, triatlonisták, félprofik, amatőrők, hobbisták, kezdők, egész családok, túrázók, gyerekek, bevásárlókoraras nénik együtt... egyszerűen hihetetlenül jó a 64 kilis Tisza-tó megkerüló túra + verseny egyben. (De van egy nagyon light-os 15 kilis táv is)

Óriási program mindenkinek...

Ráadásul a környezet... szenzációs!

Komolyan mondom a tegnapi volt életem egyik legjobb napja a verseny miatt.

Az idő is szenzációs volt. Az egész program vége után jóval egy órával jött csak egy vihar, minden program ideális időben volt.

Versenybeszámoló:

Ja és az eredmények...

  Az első helyezett 1:43-at ment, én 1:56-ot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klikk a képre a nagyobb felbontásért:

 

'lassúrajt': 20 km/h-ról olyan 30 km/h-ra ment fel, majd 36 km/h-ra.

Poroszlónál beindultak a motorok az elején, és beletapostunk.

Elkezdték olyan 40-el nyomni a tempót és a verseny első 15-20 kilijében annyira az élbolyban voltam hogy csupán kb 200 méterrel előttem volt a felvezető motor és a leggyorsabb bringások.

13 perccel mentem rosszabbat 64 kilin mint az első!!!

Az első gixer az volt, amikor egy azt hiszem a 2. boly 2. bringása voltam, egy motoros beirányított bennünket balra! Az elóttem lévő srác (a bolyvezető) bekanyarodott.

Végigzúztuk az utcán, ami egy zsákutca volt! 

Addígra a boly vége is beért az utcába, és rájöttünk hogy szívás, erre mindenki ment tovább, lekanyarodás nélkül. Erre gykorlatilag megfordut a boly! Kénytelen voltam újra végigzúzni a boly egy részét.

Egy részén megint átmentem, de a betonos részen leesett a pumpám, (és majdnem az órám a könyöklő elejéről -ezt később ettem észre).

Egy pillanatig gondolkoztam hogy ott hagyom a pumpát, de túl drága volt (bar kijelzős, stb..) - na erre, leáltam, elment a boly... irány a pumpa, jó messze... felszedem, + az órát bele a hátsó zsebbe.

Zúzás előre!

Esély nem volt utólérni a bolyt, mert több száz méterre voltak, és pont egy olyan ember vette át aki durván nyomta az eljén. (aki tudja milyen ez annak nem kell magyarázni)

Egy pár leszakadt embert utólértem a bolyból. Kezdtem közelteni... Aztán még küzdés, de nem tudtam elérni a főáramlatot.. Pedig a hülye pumpa nélkül végigmentem volna velük.

Legközelebb erre figyelek - szigetelőszalag.

Utána észrevettem hogy én vagyok a következő boly vezetője, mert a leelőzött srác beállt mögém, és valahogy kialakult egy boly.

Utána jött egy később éredő boly, akivel mentem.. egy párat belőle elreengedtem, közvetlenül beáltam én is az eleje felé -  zúzzanak ők is ne csak én.

Utána váltogattuk egymást a boly élén (basszus, még nem voltam bolyvezető, k*rva nagy érzés) Szóval párszor kb 4 alakalommal vittem a bolyt, vagy az első részében voltam.

Utána mentem ezzel a bolyal végig, szakadtak le belőle töben is, össze vissza változott, bár azért jópár ember mindig benne volt végig.

Néha kicsit lehetett volna erősebb is, mert egy 36-38 km/h-s bolyt is elviseltem volna, de hát egy 34-es bolyból nem lép ki az ember szökni. kompromiszum..

Ha a pumpa nem esik le... !!!!!

Jövőre ugyanitt, szigszalagos pumpával, eltévedés nélkül.

 És akkor nincs 13 perces difi az elsőhoz képest

 és jövőre élboly!!!

Valószínűleg a Tour de Pelso-ra is megyek, bár azt még nem tudom milyen.

A kajálda előtt a verseny után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr1001984331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.05.08. 21:10:16

Amióta olvaslak, még nem hallottalak így lelkendezni semmi miatt. :) Örülök, hogy ekkora élmény volt és gratulálok!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.05.09. 11:58:24

Gratulálok szép eredmény, szerintem kezdesz ráérezni a nagy sebességű bringázás élményére (ha jól számolom 33,6-os átlagot mentél) !

Viszont minden versenyeden van valami gikszer (olvasd vissza a beszámolóidat), ezen változtatnod kéne...

A TdP nagy falat, csak a megfelelő felkészülés után lesz hasonlóan pozitív élmény. Az 205km és tavaly 39 kmh-s átlaggal nem az első bolyban értem be.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.09. 14:38:17

Pesze a bolyozós versenyek teljesen mások mint az IM bringa, 39-el lehet bolyozni, végig lehetett volna tolni 36-38-40-el, ha a pumpa nem esik le. Addig ilyen sebességgel toltam, és végig láttam előttem a vezető bringát.

Először csodálkoztam amikor 39-et mentél a pelso-n, de persze most már látom mennyivel könnyebb úgy ha valaki fogja a szelet előtted.

38-al bolyozni könnyebb, mint 33-al egyedül menni.

"Viszont minden versenyeden van valami gikszer (olvasd vissza a beszámolóidat), ezen változtatnod kéne..."

Ezt jó hogy mondod, mert különben direkt beterveztem volna hogy a következő versenyeken szisztematikusan dobálom el a pumpát. 8D

Azt meg hogy a motoros elirányít egy sz*r helyre (50 másik emberrel), próbáld ár kivédeni.. azt az anyázást amit ott kapott az emberektől :))

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.09. 14:46:39

Csak arra akartam rávilágítani,(a sok IM mellett több száz laikus is olvassa a blogot) hogy a bolyozós versenyen egy 39-es átlag annyira nem nagy szám, mint egy IM-en egy bolyozás nélküli 37-38-as átlag.

Az utóbbi két lépcsőfokkal magasabb erőt kiván. Egy lance armstrong klón mögött simán lehet tolni 40-el, nem döglesz meg.

Viszont egyéniben 38-nál hosszú távon tuti megdöglesz :)

Gyula, Joe, stb azért kivétel.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.05.09. 17:17:20

Gratula, ügyes vagy! A múlt hét után gondolom jól jött egy igazi bringás élmény! :) Egyszer biztosan kipróbálom én is ezt a versenyt, talán jövőre.

@myke6969:
Ez a blog alcíme:

"Az Ironman versenyemre történő felkészülésem ügyes bajos dolgai..."

...egyszerűen bevonzza a bajt! :))

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.05.09. 20:00:00

" Egy lance armstrong klón mögött simán lehet tolni 40-el, nem döglesz meg."

Próbáld ki 5 órán át, lehet, hogy megváltozik a véleményed... ;)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.05.09. 20:28:25

A képen büszke vagy, joggal. Gratulálok!
Valószínüleg újabb pozitív lökést ad egy ilyen jól sikerült verseny.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.05.09. 21:18:57

@Ivan Grasso: Javítva, helyes! :)

Szép lett az ábra, viszont a valóságban sokkal jobban tükrözi a teljesítményedet, ha kiszámolod, hogy a teljes férfi mezőny hány százalékát előzted meg. Pl. ha 100-ból 45. lettél, akkor 55%. Ez egy nagyon jó mérőszám tömegversenyeken (min. 200 induló) a teljesítmény mérésére. Nekem egy adott éven belül minden sportágban (MTB, futás) kb. ugyanaz a szám jön ki.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.10. 00:59:18

@myke6969:

Ja, ez majd kiderül...

Igazándiból a tempós bolyozás miatt a pelso-s frissítésen gondolkodtam, hogy egyáltalán hogy érdemes megoldani, mert konkrétan a 64 kilin egy másodpercre nem állt meg senki ilyen miatt...

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.10. 01:03:18

@Vasapu:

Na, ez megint egy olyan dolog ami felvetődött bennem az elején.

Először is semmilyen erre vonatkozó szabályt nem láttam itt..

+

1./ semmi kedvem nem lett volna egy gyakorlatilag hobbiverseny+túra miatt levenni, mert olyan jól sikerült rágyógyítani

2./ Akkor már inkább ne vegyék figyelembe az eredményt, csak ne kelljen vele szórakozni ( a le-felrakással)

3./ Azért olyan rettenetesen nagy előnyt nem ad a hagyományos bringafogással szemben, főleg ilyen távon.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.10. 01:07:14

@Ivan Grasso:

Ez szerintem itt nem annyira jó mérőszám lett volna főleg a 2x-i megállás miatt...

Egy ilyen versenyen a lényeg hogy mész e a boly zúzásával vagy nem...

Bármilyen megállás nem fér bele...

Az első boly brutál nagy volt.. ez mindent elmond...

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.05.10. 10:31:12

@WITCH:
1) Könyöklőt tilos bolyozáskor használni, hiba a szervezők részéről, hogy nem vetetik le. Sajnos veszélyes, simán átszúr valakit, ha bukás van.

2) Frissítés TdP-n: jól érzed, hogy ez egy érzékeny téma. Én Camelbak-el (1,5l) és 1 literes + 0,75-ös kulaccsal oldottam meg, így volt majdnem 4 liter nálam, de 5 órás versenyre az kevés. Az élbolynak osztogattak motorról vizet, onnan máég jutottam kb 1 literhez. Sokan megszervezték maguknak az autós frissítést (be lehet regisztrálni az autót frissítóautóként), de ezt csak gyakorlott és nagyon hidegvérű vezető + kiadó ember kombóban ajánlom. (gyakorlatilag be kell hajtani a boly végébe).

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.05.10. 11:16:00

Mekkora szintkülönbség volt itt?
süti beállítások módosítása