6,5 óra

2010.04.25. 22:47

Ma egy 3 órás családi bringatúrával indult a móka, az asszony igen derék módon nyomta (ki akartuk próbálni érdemes e neki 60 kilis túrára menni jövő héten) 156-os átlagpulzussal, és az emelkedőn 188-al ;)

Triatlonos dícséretben részesítem :)

Na, a lényeg, hogy lenyomtunk 3 órát, csak az volt az érdekes hogy nekem 106-os átlagpulzus jött ki, azt meg edzésnek nevezni elég vékony :))

Mit tudtam csinálni... amikor vége volt a 3 órának, gyorsan elindultam egy 2,5 órás extra, normális triatlonedzés szerű bringára. Utána pedig még futottam egy órát, mondjuk éppen lehetett volna belőle két óra is, de gondoltam ez is elég lesz kombónak.

A bringán olyan 4,5 óra után kaptam igazán erőre, onnantól úgy ment mint az atom. A futás pedig kimondottan élvezet volt.

Egyáltalán nem fáradtam ki, tök friss vagyok most.

Magyarul összességében volt 5 és fél óra bringa, és egy óra futás: az 6,5 óra.

ui: Még egyszer mondom, a kalcium magnézium+c por hihetetlen dolgokra képes, ezt most is tapasztaltam.

A ferde nyeregcső óriási találmány, egy álom ezzel a bringa/futás váltás.

Kaja:

1 órával (elméletileg 3-at szoktak) az egész móka előtt kifőztem fél kiló tésztát 8 percesre. Belenyomtam egy paradicsomos olivás pestot + 4 evőkanál 20%-os tejfölt. Amennyi kellett, ettem.

Az első 3 órában nem is ittam, annyira light volt az egész.

3 óra 40-nél nyomtam egy darab sima gélt, és valamikor utána kb egy órával egy másikat.

Ittam kb. másfél liter vizet.

Ennyi mardt a vízből:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ja, igen, nézegettem honnan nézik a blogot, aminek hihetetlen módon már 48 000-nél jár a számlálója, és azt kell mondjam nem vagyok róla 100%-ig meggyőződve hogy Iránból és Moszkvából is a triatlon miatt olvassák ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr71951399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.04.26. 10:37:33

Hány kg/ milyen magas vagy?
Futásban legnagyobbat fogyással tudnál szerintem fejlődni!

Nekem -2kg az kb -20mp/km...

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.26. 11:13:58

@myke6969:

Tudom. Úszásnál, bringánál nem számít annyira a tömeg mint futásnál.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.26. 11:18:14

Normál esetben: 178,5 / 76 (76-80)

Ráadásul a csontozatom is baromi súlyos, a vádlim is kb 45 cm, ami persze jó bringához, de azért erős túlzás a futáshoz ;)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.26. 13:15:06

@Ivan Grasso:

Akkor hajrá! ;)

Amúgy úszásnál jó, futásnál nem...

HelloJozsi 2010.04.26. 14:30:01

Úgy látszik érdemes beszövögetni néhány külpolitikai kulcsszót :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.04.26. 16:54:23

@WITCH: A bringán a vádli csak kiegyensúlyozó szerepet tölt be, combból, fenékből tudsz tekerni.

Valahol 73-74 kg lenne szerintem az a súly, amivel jól tudnál futni, kevesebb lenne a sérülés is.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.26. 21:00:04

@myke6969:

Minél hátrébb van a nyereg annál hátrébb/feljebb lévő izmok dolgoznak.

Próbáld ki, told teljesen hátra - hajts erősen, majd told teljesen előre - és újra told neki.

Határozottan érezni fogod hogy eltolódik a terhelés.

Azzal a nyeregcsővel ami nekem van még ettől is sokkal előrébb csúszik ez a pont. Hogy aztán a vádlinak mennyi köze van ehhez, az jó kérdés, de az biztos hogy egy 10 centis nyeregátrakás is nagyon átrendezi a használt izmokat.

Én sokkal inkább taposom a bringát mint felső-combból hajtom.

A sérülések határozottan a hülye sarokodaverős technikához volt köthetőek, ami már nincs, azóta nulla sérülésem volt, sőt nulla ízületi, in, és csont fájdalmam.

Az viszont biztos hogy kevesebb súllyal mindenki gyorsabb. Nyilván ha 78 kg helyett 68 lennék, akkor nem 4 perceseket futottam volna 4 kilin, hanem 3,5-eseket...

Ja, a versenysúlyom 24 évesen 68 kg volt. ;)

Ami viszont nagyon jó, hogy a sérülések teljesen elmúltak.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.04.27. 10:21:55

@WITCH: Az tényleg jó, ha a sérüléseid elmúltak, ennek örülök, akkor megérte a futótechnika váltás, nagyon is!

Továbbra sem vagyok meggyőzve, hogy vádliból lehet bringázni, de Te tudod (volt valaha a vádlidban izomlázad tekeréstől? mert nekem nem.. a combomban viszont egy egy kemény menet után szokott lenni).

Az hogy 4 kilin, hogy tudsz 4 perceseket futni számomra egy rejtély. Középtávon nagyon gyors vagy ezek szerint. Én nem tudok :(

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.27. 10:47:47

@myke6969:

érdekes, hogy 14-24 évesen (a távok között) 100 méteren voltam a leggyorsabb. Arról nem tehetek hogy az Ironman hosszú távú. Amúgy szerintem most is ott vagyok relatíve a leggyorsabb.

Azt én sem tudom, hogy vádliból lehet e nyomni bringán, csak tipp volt...

Az viszont tuti hogy a nyereg pozíciója változtatja azt, hogy melyik rész terhelődik a combizomban.

Lehet hogy meg kéne mérni hogy 100-400-800-1500-2000 méteren mennyit megy az ember.
süti beállítások módosítása