Ha valaki

2010.04.09. 11:11

a csajozási része miatt IM-ezik, azt ki kell ábrándítsam (de erre a rockzenekar alapítás is alkalmatlan, még ha csúcsra járatod, akkor is). A nőkben egyszerűen nincs meg (tisztelet a kivételnek) az az 'antenna' ami képes az ilyen jellegű dolgok értékelésére. (cenzúrázva). Kivéve persze a mostanit ;) Az a gond, hogy az ilyen dolgokkal kilépsz a normális emberek - matematikai műszóval megfogalmazott: - 'értelmezési tartományából'.(Mondjuk ha elmosogatsz az jó, ha nem az helytelen, ha kap virágot az jó, ha nem az rossz, és ha elmész vele havonta egyszer squash-ozni az jó - kb ezen a szinten 8)Bár ha továbbgondolom ez teljesen független a nemtől, a pasik 98%-a ugyanígy gondolkozik.

Nem igazán sikerült úgy megfogalmaznom ahogy szerettem volna, íme az új verzió: úgy vettem észre, hogy az embereknél létezik egy nagyon szűk sáv, amit normálisnak tartanak(tisztelet a kivételnek ;) és ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr31906830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.04.09. 14:07:38

Bakker tényleg! Ha egy kicsit is szokatlan, amit csinálok, akkor minimum csodabogár vagyok, és ez még a legsoftabb kifejezés. A hétköznapi értelemben vett "nomalitás" tényleg nagyon szűk határok közt van. Engem már amiatt őrültnek tartanak, hogy heti 40 km-t futok (ez majd megy szépen felfelé :-)), és maratonra készülök. De igazából már akkor sem számítottam "normális"nak, mikor még 4-5 km-eket futogattam pár éve. Télen azért, mert hideg van, nyáron meg azért mert meleg van. Egy triatlonistát, ultrafutót, IM-t meg nem is tudom milyen jelzővel illetnének... :-)

ernestina 2010.04.09. 14:16:59

Nekem nem ingem, nem is veszem magamra.
De sajnos van igazságalapja. Csak a rossz tapasztalatok miatti általánosítás igazságtalan.
Egyébként a nő örül, ha a férfi sportos, azonban az ezzel járó attribútomokat már képtelen elviselni. Pl. izzadt póló, koszos cipő, hasonló érdeklődésű körű barátok, stb. :-(

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.04.09. 14:19:57

Nekem sose okozott gondot a csajozás.
Ez főleg a belső tulajdonságoktól függ.

ernestina 2010.04.09. 14:23:34

Nem ide tartozik: nagy a csend neoprén ügyben. Még ketten érdeklődnek, de mivel te voltál az első, megkérdezem aktuális-e még?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.09. 15:35:23

@kombinat:

Nem a gond miatt, mert persze gondot sosem okoz,(sőt 8D) csak éppen idegesítő hogy szinte egyik csajom se értékelte az olyan dolgokat amelyek túlmutatnak a konyhán, a virágokon, humorérzéken, a állítólagos jópofaságomon meg a mittudoménmin...

Jobban szeretném ha a miatt értékelnének amit csinálok, és nem a miatt amilyen vagyok belülről.(vagy esetleg egy "is-is"-ben kiegyezünk)

Egyszerűen más rúgóra jár az agyuk, ennyi :)

Xilvo 2010.04.09. 15:56:31

@WITCH: Hát nem tudom... Miki kockahasa elég népszerű és a papírral is igazolt akár fél napon át tartó teljesítőképessége is :D!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.09. 16:07:09

@Xilvo:

Lehet hogy ez nálad szempont, de a nagy többség azért más. 'A kivétel erősíti a szabályt'

Nem azt mondom hogy senki nem értékeli, hanem inkább azt hogy 'szinte senki', ami jelentős különbség.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.04.09. 19:13:40

@WITCH: "Jobban szeretném ha a miatt értékelnének amit csinálok, és nem a miatt amilyen vagyok belülről" :

...és ha véletlenül lesérülsz, máris dobva vagy! Inkább válaszd az "amilyen vagyok belülről-t" ! Egyébként lecserélhető vagy bárkire, aki IM, maratonista, vagy egyéb extrém hős. Belőled viszont csak egy van. Ha azért szeretnek, amilyen vagy, az az igazi és abban minden benne van!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.09. 19:55:24

@Ivan Grasso:

Úgy látom ez most a "lelki félóra" topic... 8D

Ez kicsit messzire vezet az amit mondtál, ráadásul szerintem túlságosan leegyszerűsítetted a kérdést.

Nem kimondottan IM-re értettem, hanem úgy globál. Ezért kicsit értelmetlen a két dolog összehasonlítása.

Tehát a történet arról szól, rengeteg ember (pszichológiailag, és szociológiai értelemben) csupán egy _nagyon, nagyon szűk_ intervallumban képes felfogni a külső valóságot, vagy teljesítményt, vagy bármit.

(Beszélhetünk itt a 'veszélyről','lehetőségről, vagy bármilyen más dologról, ezekre ez a megállapítás ugyan olyan mértékben illik)

Amúgy nem szeretetről beszéltem, hanem értékelésről, ami két külön dolog.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.04.09. 22:03:26

@WITCH: Bocs, akkor félreértettem. Te valószínűleg a kívülállókra gondoltál, én meg a hozzátartozókra. A kívülállókra többnyire tényleg jellemző amit írtál, de a jó PR és marketing, vagy pl. ez a blog is javíthat a helyzeten! :)
süti beállítások módosítása