enyhén szólva sikerült inspirálnom valakit a blogolásra:

Íme a blogja :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr351899656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.07. 09:29:27

a futobolondok index topicban jól össze is veszett egyből mindenkivel... :) nem bagyon szeretik a sporik, ha évtizedes futómunkájukat legyalázza vki, aki éppen beesetta fórumra, úgy h ráadásul neki _nincs_ évtizedes mezitlábas tapasztalata.
de ahogy elnézem, megegyeztek abban amiben mindig szoktunk: a lényeg, h fussunk! béke! :D

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.07. 09:38:45

@rrroka:

Nem tudom, én ezt csak úgy találtam...
:)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.04.07. 22:46:54

WITCH: Találtam egy jó kis webshopot ahol van Newton Running, meg egyéb finomságok. 70EUR felett ingyenes kiszállítás hozzánk is.

www.magic-sportfood.de/product_info.php?pName=newton-herren-stability-racer&cName=laufschuhe-2-herren

Muq 2010.04.09. 09:18:23

@rrroka: Sziasztok! Én azt sem tudom ki-kicsoda ott és mennyit futott! Én csak megírtam, hogy van a blogom,mert magyarítottam a neten található anyagokat, nem mondtam, hogy szakértő vagyok, csak kérdeztek, válaszoltam! Ha valami jó és működik, akkor nem számít hogy mennyit futottam,mert akik leírták angolul azok eleget futottak! Ez csak egy ego harc részükről, mert csak ennyibe tudtak belekötni!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.09. 18:40:11

@Muq: nem akartak kötözködni és nem egóharcosok abban az értelemben ahogy te használod. én ismemer őket rég óta, és messze a legsegítőkészebb csapat bárkivel. pont az volt baj, hogy nem ismered őket, és elkezted osztania tudományt, amit érthetően nem vettek komolyan, hiszen fogalmuk sincsen ki a vagy és mit tudsz.
abban nincs igazad, hogy nem számít mennyit futottál, hiszen ha nem sokat, akkor vszínüleg nincs tapasztalatod azt átszokásról, mondjuk. sem arról, hogy hosszú távon mivel jár ez a módszer. lássuk be a futóstílus egy olyan dolog, amiről nem lehet úgy beszélni, hogy az embernek csak olvasott tapasztalatai vannak.
egyébként nekem szimpatikus, h te és witch is támogatjátok ezt a módszert. lehet h kezdő futóknak sokkal jobb és hasznosabb ez a stílus. de bekövesedett, több tíz éve futóktól nem várható el az, hogy hirtelen azt modnják egy simeretlen érveire, hogy tényleg hülyék voltak eddig, és mostantól másképp lesz. :)
a futóblogon is lett belőle vita-féle, szóval foglalkoznaka témávl, azt majd kialakul. ahogy zsola mondta ott, az a lényeg h fussunk. :D
süti beállítások módosítása