Előre

2010.03.27. 11:24

...félek a nyártól. Amikor a hőmérséklet emelkedésével egyenes arányban csökken a kiscsajok ruhamennyisége, az azért embert próbáló.

Konkrétan emlékszem arra, hogy amikor még a Blahán laktunk, komolyan gondolkoztam azon hogy beveszek egy nyugtatót amikor leugrok a Mach-be egy pár kifliért. ;)

Azért persze vannak jó oldalai is a nyárnak, pl normálisan lehet edzeni. Nekem már az is furcsa a rengeteg havas, és a legutóbbi -8 fokos crossfutó verseny után, hogy laszán ki lehet menni edzeni egy rövid polóban... fantasztikus!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr81872493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.03.27. 12:28:29

Én is nagyon élvezem, hogy csak egy cipő, egy gatya és egy póló és már mehetek is. Viszont én nagyon szeretek hidegben futni...valahogy úgy tudok igazán párologtatni. Persze van alsó határ, amikor már nem élvezem annyira..úgy -10--12 fok alatt. Az ideális futóidő nekem valahol 6-8 fok körül van szélcsendben. Nem is értem, hogy a futóblogon miért március végén van a szezonnyitó...illetve értem én, hogy a versenyekre vonatkozóan, de akkor is. Na, de nem sírom vissza a telet, elég hosszú volt, éljen a tavasz, csökkenő ruhadarab szám ide vagy oda.:D

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.27. 14:10:37

@laciii79:

Igen, az ideális futóidő az amikor hidegebb van.

Extrém példaként elmondom, hogy még -8 fokban is baromira melegem volt a cross futáson... Többször direkt belementem a véget nem érő havas/jeges pocsolyarengetegbe, csak hogy hűtsön.

Nem véletlenül augusztusban rendezik az Ironman OB-t. Gondolom azért, hogy még se legyen annyira egyszerű - esetenként a 30 C fok feletti tűző napsütésben már elég meredek lenyomni a 226 km-t.

laciii79 2010.03.27. 16:54:54

@WITCH: Ja, gondolom az úszás még csak csak, de a bringa, meg a futás a végén az kemény lehet, illetve a három együtt... Egyelőre csak sejtéseim vannak ezzel kapcsolatban. Persze úszom én nyáron, meg bringázom is, de nálam még a futás van mindenek előtt.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.27. 17:08:48

@laciii79:

Az úszás az tényleg csak egy beugró kell hogy legyen bárkinek aki ezt kicsit is komolyan gondolja, a bringa szintén (bár ott már az hogy milyen sebességgel mész sokkal fontosabb, mert sokkal jobban szétesik a mezőny mint úszásnál), bár az utolsó bringakör már húzósabb... a probléma komoly része a futás fele előtt kezdődik szerintem.

Változó hogy ez a probléma mikor kezdődik, de kb.... amikor már 'csak' olyan 21 és 25 km van hátra. Na onnantól már kemény...
süti beállítások módosítása