Szenvedély

2010.03.08. 19:23

Sokat gondolkoztam azon hogy miért csinálom a triatlont, és szerintem meg is van a válasz.

Szóval mért csinálom a triatlont?
A szenvedély miatt.

Akár triatlon, akár szerelem, akár bármi más, szenvedély nélkül semmi sem működik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr321822031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2010.03.10. 10:31:57

Hat rendesen elkaptad a "virust" az mar igaz. De kitol es hogyan is? Bar regi olvasod vagyok, de erre mar nem emlekszem.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.10. 11:12:15

@oregbaka:

Rádióriport. Régebben...

Egy srác nyilatkozik, az autóban hallgatom...

Azt mondja: jó hogy a melóhelyre be tud járni bringával, mert e nélkül nehezen jönne össze neki az edzés... ok. eddig semmi extra..

Riportel kérdezi, az mennyi kilométer?

Válasz:

(Ha jól emlékszem azt mondta) Olyan 2 x 40 naponta. ;)

ja... :))

Naponta 80 kili ;) Csak a melóba járás...

Tovább kérdezi a riporter...

Már elkezdtem figyelni.

És milyen távú is ez a verseny?

3800 méter úszás, 180 km bringa (basszus!!! :) - na ekkor már kész voltam...) folytatja: _és_ egy maraton...

Ennyi, "stack overflow" ahogy kombinát mondaná...

Bámulás ki a fejemből... :))

És akkor beszélt a részletekről.

Na mondom, megvan a cél!
(acél) 8D

Azért kemény az amikor az egyik haverod pl tudja hogy verseny van, és neked
hajnalban, korán reggel kelés van. (5:30-kor nyit hajnalban a depó, pulóveres nézők a parton...)

Reggel 6:45-kor már úszol... bemelegítés, kijössz...

7.00 -kor (2-3 órával azelőtt hogy a haverod felkel szombaton) rohanás a vízbe, indul a verseny.

Mire felkel a srác, te már leúsztál 1,5 órát megállás nélkül (még jó különben elsüllyedsz 8D) és már kb 3/4 órája nyomod a bringaversenyt.

Bringázol, bringázol...

Eljön a dél... mindenki ebédel otthon.

Ránéznek az órára...

Délben már majdnem 4 órája bringázol...

Délután: 4 előtt még mindig bringázol...

Este 11 után még futsz... ;)

Már alszanak mire beérsz! 8D

Na persze van aki ettől gyorsabban csinálja, de nekem eddig az volt a célom az összes versenyen, hogy picit gyorsabb legyek mint Gyula a dupla távon.

Magyarul nekem a féltávos célok valahol Gyula egész távos idejénél vannak 8D

A táv az táv.

Ha gyors vagy akkor a sebesség miatt kemény, ha lassabb akkor pedig az idő miatt...

oregbaka 2010.03.10. 15:51:16

Koszi a reszletes valaszert!

Valoban van abban valami "felemelo", hogy ilyen igenybevetelnek tesszuk ki magunkat. Egy veletlen folytan nehany nappal azutan bukkantam ra az oldaladra, hogy elkezdted.
Jo lenne tudni, hogy hanyan is vagtak bele ebbe az egeszbe az oldalad hatasara. Illetve, hanyan fogjak az idei tavot teljesiteni kezdokent olyanok, akik nap mint nap olvastak mar az elso lepeseidet/bejegyzeseidet ebben a "vasvilagban". Tegnap azt olvastam, hogy iden mar 99 "elsobalozo" regisztralt. Szerintem jonehanyan ezek kozul sok es hasznalhato informaciot kaptak toled a felkeszuleshez. En is ezek kozze tartozom,
es csak remelem, hogy nem hozunk "szegyent" rad :-)a nagy napon.
Udv: Egy oregbaka a "WITCH"-esek taboraban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.03.10. 17:41:24

@oregbaka: @WITCH: Gratulálok Witch, ez nagy dolog! :) (mármint, hogy motiválsz ilyen cél eléréséhez embereket...)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.10. 22:48:47

@myke6969:

Köszi, pont ezt szeretném.

Különben eléggé meglepő mennyire sokan olvassák az oldalt... komolyan.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.03.11. 21:53:55

@WITCH:
Én is 1 leszek, bár nekem Te és Myke együtt adta meg az utolsó lökést, döfést, mindegy.
Köszi.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.12. 06:07:47

@WITCH: mer jól írsz, vaze! :D én itt és most megígérem neked, hogy soha nem fogok ironmant teljesíteni, ha mégis, akkor egy láda sörrel ünnepeljük meg. az vega, ugye? :D
én egyébként nem is értem hogy lehet 15 órát sportolni, de ebből legjobban a bringázást nem fogom fel. nekem annyira monotonnak tűnik, én attól tuti kipurcannék.
tényleg, hogy telik el 8 óra tekerés?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.12. 22:53:05

@rrroka:

Azért még nekem sem volt 8 óra a bringa...
8D

Amúgy tényleg rá lehet állni az IM-re fejben, és lelkileg.. Ezt még Kropkó mondta nekünk..

Igaza van, végül is 1-1,5 óra úszás, A bringa feléig csak öröm az élet... a másik felét is megcsinálod... Utána meg örülsz hogy csak a futás van.. Utána pedig befutsz 8D

Tényleg rá lehet állni szerintem.. igaza volt.

oregbaka 2010.03.12. 22:58:34

Ha megcsinaljuk akkor a sort en fizetem. Bar azt nem tudom, hogy ilyen terheles utan erre hogyan fog reagalni a gyomrunk.
Barmilyen tapasztalat erre vonatkozolag?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.12. 23:08:22

@oregbaka:

Én éhes voltam utána :)

(Az alkoholt nem ajánlom utána, mert dehidratál, alkoholmentest persze lehet...)

Amúgy semmi bajom nem volt, mondjuk a járáson kívül persze. Ha ülsz, vagy fekszel, semmit nem érzel csak járás közben fáj, amúgy tök jó minden.. fejben, hangulatra is teljesen jól voltam...

Olyan 2-2,5 nap alatt szinte teljesen regenerálódik az ember.. olyan értelemben hogy semmi nem fáj.

oregbaka 2010.03.12. 23:18:09

Jelenleg nem tudom elkepzelni, hogy hogyan fogok jarkalni. A multkor lattam az erdoben egy kidobott, rozsdas jarokeretet. Holnap arra kanyarodok es megszerzem:-) A tobbit majd meglatjuk.
Holnap kerekpar. 3 ora es talan egy 7-8 kili futas.
Witch-esek, tartsuk holnap is magasra a zaszlot!
süti beállítások módosítása