Na, ez kellett csak nekem!

Eddig kicsit szkeptikusan nézegettem triatlonos elvbarátommal mik is történnek meg... Mert néha fixa ideája hogy sokszor azért üldözik a rendkívüli események!

(Pl. egy őzet üt el egy olyan autóval pénteken, aminek a cascoja hétfőtől él... stb. stb.)

Gondoltam ilyen nincs hogy valaki "bevonza" a pech-szériát...

Eddig.

Elmondom mi történt miután találkoztam vele a Mammut-ban... (teljesen véletlenül!)

1./ Elmentünk egy kávézőba ahol: KIFOGYOTT A KÁVÉ. :)

Ekkor megjegyezte hogy szerinte nem ez lesz az első probléma. Igaza lett.

2./ A találkozás után bementünk egy könyvesboltba ahol: BOMBARIADÓ lett.

(Következő napon az EGÉSZ plázában volt ugyanez...)

3./ Kijöttünk a Mammut-ból ahol: ÍTÉLETIDŐ volt, hirtelen kb 20 cm-es hó volt az autón

4./ Ma délelőtt elmentem autóval ahol: BELETOLATTAM egy másikba

5./ Ezek után (ettől teljesen függetlenül!): DEFEKTET kaptam

6./ Miután ezeknek is vége volt és jövök ki a gumistól, gondoltam bemegyek veszek mandarint a spar-ban: 666 Ft volt a mérlegelésnél!!!

Gondolom ennyi elég volt izelítőnek. Lehet hogy mégis létezik pechszéria?

Ha úgy nézzük végül összességében jól jöttünk ki:

Átmentünk egy olyan kávézóba ahol volt még kávé - nem robbantunk fel a bombariadó alatt - nagynehezen hazavergődtünk az iszonyatos hóban - az autós elengedett - a defektet megcsináltuk - a mandarinból még nem ettem!

Huhhhh!!!

És ez mind miattad volt!! 8'D

Vagy nem? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr781615776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.12.22. 21:38:52

Ilyen egy átlagos napom:D

De az őz-incidens vasárnap volt, a casco pedig 12 órával a baleset után élesedett volna. :)

ptp989 2009.12.22. 21:44:14

Én tudom igazolni, igenis van pech-széria. A gond csak akkor kezdődik, ha mindez a vizsgáknál jelentekzik :S

Sebaj, az életnek tanulunk - csak ott ne legyen 'komoly' baj ...

De ezek szerint sikeres évünk lesz, legalábbis a "jelek" erre utalnak (olvassuk így:)
süti beállítások módosítása