1. hír: Nos, írtam a jubileumi 100. bikemag-ba egy 4 oldalas cikket Szőnyi Ferenc triatlon elvtásról. Deca Ironman cikk (riport) - már megjelent.

2. Aki még nem nézett ki egy jó bringás ajándékot magának vagy egy barátjának, annak íme egy tipp:

Lance Armstrong könyve keménykötésben (Lance Armstrong edzésterv) , kb 3000 ft-ról 699Ft-ra van akciózva az Alexandra könyvesboltban (én a nyugati téren vettem meg a Don Pepe mellett!) Kötelező!

Este 10-ig nyitva van! Van egy nagy csomó belőle - nagyon király...

Hajrá!!

Persze ha már itt tartunk, nem felejtsük el Kropkó Péter "Megtettem mert elhittem" triatlon könyvét sem... (elég sok edzéselmélet és gyakorlat van benne)

+ A www.ironman.hu oldalon a 'tudomány' kategóriában is rengeteg anyag van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr661615806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonyi.esztella · http://racemachine.blog.hu/ 2010.01.05. 21:16:15

Köszönjük a tippet és az interjút!
süti beállítások módosítása