Fejlemények...

2009.10.31. 21:27

Épp ma gondolkoztam azon hogy a BP maraton kb 3 héttel ezelőtt volt, de már úgy tűnik mint ha kb 2-3 hónapja lett volna.

Valahogy mostanában nincs kedvem mozogni, de szerintem el fog jönni még az az idő amikor lesz :)

Nov 9-től (kb egy hét mulva) komolyabb edzésmennyiséget akarok bevinni karácsonyig, ami - remélhetőleg, főleg - görgőzést fog jelenteni.

A mai fejlemény egyébként még az, hogy vettem kéz/lábsúlyt (2x 1 kg-osat), ami nagyszerű dolog lesz bringázáshoz! Nem akartam nagyobbat, elég lesz ez is, főleg hogy a 100-as pörgetés szerintem egy egészen más dimenzió lesz :)

Lábsúly:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyit mára, zárul miki mókatára ,)

Amúgy ha valakinek ingerenciája van a triatlonos blogoláshoz (nem csak ironman témában, de az is nagyon jó lenne) örömmel venném ha önkéntes szabadúszó blogger válna belőle mert jelenleg nekem úgy tűnik hogy cirka 6 profi blogolgat rendszeresen a triatlon berkeken belül (Joe, Gyula, Ádám, Csabi, stb..) , és kb 3 amatőr elvetemült (amiből én vagyok az egyik, a többiek: myke, kombinat :) - szóval ráfér a csapatra az erősítés!

Szóval ha valakinek van ilyen blogja esetleg, vagy indítana- szóljon és linkelem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr221489682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása