Agymenés

2009.10.20. 16:59

Tegnap a front miatt, valami más okán, vagy ki tudja miért tegnap teljesen "Kombinát - ... eszembe jutott" szerű gondolataim voltak... mindegy - kicsit filozófikus hangulatom volt...

Annyi volt a különbség hogy nem pont arról elmélkedtem mint a kolléga, hogy miért vagyok lemaradva kismillió TV sorozattal (talán mert nem nézem...) hanem a téma úgy globálisan az elmúlás, az idő pazarlása, stb volt... Ha nagyon belegondolunk ez majdnem tök ugyanaz csak más oldalról.

Miközben a legtöbb ember ma nem néz nagyon előre, és azon panaszkodik hogy milyen gáz a gazdasági helyzet, és úgy egyáltalán, milyen rossz minden, és mikor lesz már jobb... A hűséges olvasók miatt elmondom.. Tudni kell hogy szerintem összességében rosszabb idők fognak jönni.

Lesz fellendülés természetesen, de azt tudni kell hogy szerintem kicsit hosszabb távon nézelődve (bár ez már kicsit nemzetbiztonsági téma, na mindegy)  mondjuk egy 14 éves időintervallumot alapul véve igen kemény időszak jön az országra. Az egyik legkeményebb..

Mondom ezt úgy, hogy azt hiszem (úgy tűnik) azért elég jó meglátásaim szoktak lenni gazdasági téren...

Elég ha csak arra gondolunk, hogy amikor megboldogult, Kelet-Közép Európai régiós EA manager koromban kaptam céges részvény opciókat (ahogy minden nagyobb zsírtartalmú pozicióban szokásban van) utólagosan belegondolva gyakorlatilag én voltam az egyetlen ember a cégben (a Magyar és Londoni irodában összesen) aki csúcson adta el az egész részvényopciót...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többiek gondolom vártak a süld galambra, ami egy 50 $-ról 15 $-ra történő eséssel manifesztálódott. Ma is kb 20 $, 2009 végén... Sőt ma volt még 19.99 is....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr431463454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.10.20. 19:26:15

Basszus, lassan már idézni fogunk egymástól. :D

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.10.21. 16:10:17

Csak ismételni tudom kombinát szavait:

"lassan már idézni fogunk egymástól." :D

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.10.21. 21:09:30

Most vettem észre a tag-eket. Sírva röhögök :D
süti beállítások módosítása